|
|
|||
|
|||
Kalives/Kreta
Ja men, inte jätte många timmar kvar tills man är på väg till flygplatsen. Alldeles lagom till ett nytt regnoväder drar över trakterna.
Kommer bli hur grymt som helst känns det som! Maten, klimatet, badstränderna, vattnet haha ja äntligen snart så! |
|
||||
|
||||
Sv: Kalives/Kreta
Är det detta du menar?
Vi var på genomresa i Kalives för ett par veckor sedan. Vi gillade vad vi såg.... Ha det så skönt! Lena |
|
|||
|
|||
Det var fint der igår også, ja forresten i dag også! I kveld er det nokså fuktig luft, men helt greit og det er jo bare å ta seg en dukkert til hvilket jeg nettop gjorde.
|
|
|||
|
|||
Inte varit där förut men hoppas det är Kalives den bilden visar ;D Och tack mouch förresten kul med någon som hade koll på vädret och temperaturen!
|
|
||||
|
||||
Naturligtvis är det Kalives!!
|
|
|||
|
|||
Det ser i allefall ut som om det er Soudabukten på bildet og med Akrotirihalvøen på den andre siden hvor man lander med sitt fly. Skal dit med en gjest som reiser hjem idag og deretter reise rundt på Akrotiri og se oss rundt, bade, spise lunsj osv
Nok en fantastisk start på dagen her med strålende sol og varmt! |
|
||||
|
||||
Citat:
Lena PS. Har varit på Kreta ett trettiotal gånger och vet ganska väl var jag brukar befinna mig! DS. |
|
|||
|
|||
Vi var 4 uker i Kalives i 2011. Bodde på Mistrali, et trivelig leilighetshotell. Hotellets restaurant som lå på stranden hadde fin betjening og serverte god mat.
Med utgangspunkt i Kalives hadde vi fine sykkelturer mot bl.a Almirida,Plaka,Drapanos m.flere. Ogsså turer opp mot fjellene. Flotte muligheter for fotturer. Det er gode bussforbindelser både vest og østover øya. Byen har beholdt landsbypreget og har et hyggelig miljø. Vi skal tilbake. |
|
|||
|
|||
Citat:
Heisan, sovet dårlig i natt? Jeg har da ikke ifrågesett hvor bildet er tatt, tvert derimot så har jeg bekreftet at det ser absolutt ut som om det er tatt fra Kalives og sågar begrunnet det. ps Har hus her nede i en av Kalyves nabobyer og har vært i Kalives hver dag omtrent siste månedene (flertall) og også i dag på vei hjem fra flyplassen og en flott dag rundt på Akrotiri, så ja jeg vet med stor grad av sikerhet at bildet er tatt fra Kalyves selv om jeg skal innrømme at jeg ikke alltid vet nøyaktig hvor jeg befinner meg hverken her på Kreta eler hvor i verden jeg ellers befinner meg, men så er jeg langt ifra perfekt. |
|
||||
|
||||
Jag har sovit alldeles utmärkt i natt tack!
Till Kalives skulle jag kunna tänka mig att resa - som ett alternativ till Georgioupoli. Jag skrev också att jag ganska väl vet var jag befinner mig och ganska på svenska betyder ju inte helt! Det stämmer väl "ganska väl" med din egen uppfattning? Säg vem som är perfekt? "Även solen har fläckar". Lena PS. Jag är säker på att Alexo har en superfin vistelse i Kalives! DS. |
|
|