|
|
|||
|
|||
Hotell m pool-ej i Kamari
Hej!
Just nu står jag på stranden i Naxos och tänkte hitta ett bra boende m pool på Santorini. Vi bodde hos Joanna i Kamari och trivdes bra men skulle nu vilja bo någon annanstans på ön. Vi gillar att det händer lite omkring oss så Honeymoon verkar lite lugnt. Någon som kan tipsa mej om ett bra boende i en bra by. Tack tack från Tina |
|
|||
|
|||
Sv: Hotell m pool-ej i Kamari
Ringde Koronios i Fira-fullt tyvärr. Nån som vet nåt liknande?
|
|
||||
|
||||
Finnes mange hoteller med pool i gangavstand til Fira. Bruk booking.com f.eks.
Finner du noe du liker så skaffer du tlf.nr. og ringer direkte selv...hender ofte at det blir billigere Ia |
|
|||
|
|||
Gå in på www.booking.com , fyll i datum och ort och klicka i rutorna till vänster (ex prisklass, pool etc,) Då kommer ni på en sida med en massa bra hotell. Jag rekommenderar Villa Anatoli som ligger i Kotochori vilket är beläget ca 5 min promenad till Firas centrum och som inte ligger i värsta smeten av turister och oljud! Loizos Apartments är också ok (ligger på vänster sida av calderan, men har ingen utsikt) så är Villa Evgenia. Men ni hittar en massa bra hotell på boknings siten även med caldera utsikt. Se här ett superfint ställe: http://www.villailias.gr/
Ingela |
|
|