|
|
|||
|
|||
Jeg krysser fingre.....
Min mann og jeg skulle reist til Kreta 23/7, men 22.7., gikk skulderen min ut av ledd. I år hadde vi planlagt 3 uker på Kreta, med avreise 13.7., MEN jeg fikk komplikasjoner etter operasjonen, og måtte avlyse igjen. Skulle istedet tatt en tur til Belgia i august, men da ble det alvorlig sykdom og død i nærmeste familie. Nå har vi bestilt en uke i Agii Apostoli fra 31.9.og jeg krysser fingre for at vi får reist. Drømmer om stedet, menneskene, maten, fred og ro i en uke.
Tar gjerne imot tips om ting som skjer i området rundt Chania, konserter, dans, kino, festivaler osv. Hilsen AnitaC |
|
||||
|
||||
Sv: Jeg krysser fingre.....
Jag har inga tips, men vill bara säga att jag håller tummarna för att ni kommer iväg efter allt tråkigt som hänt.
|
|
||||
|
||||
En sån rad av tråkigheter! Måtte det vara bättre nu och måtte ni få en fin tid på Kreta!
|
|
|||
|
|||
Takk for hilsener. Idagvar jeg ute å gikk tur, tråkket på en kongle, vrikker ankelen og falt på knær og hender. Det gikk heldigvis bra bare hovne knær med skrubbsår, det skal nok svi godt isaltvannet.
Har fått forbud mot å gå ut i morgen, så jeg ikke skader meg mere. Hilsen AnitaC |
|
|