|
|
||||
|
||||
Frågebild 542 - Phra Nang Beach vid Railey, Krabi
Vilken strand är vi på nu?
|
|
||||
|
||||
Sv: Frågebild 542
Helt klart underbara Thailand men helt säker på stranden är jag inte. Får gå hem och bläddra bland mina foton.
Eva |
|
|||
|
|||
Tror på Railay Beach, Krabi.
|
|
||||
|
||||
Phra Nang Beach som ligger vid Railey, Krabi, Thailand.
Det gjorde inte ont att vara på den stranden nästan varje dag vi var där i vintras. Bästa delen ligger en bit bakom fotografen om någon frågar mig. Rakt fram i bild ligger Princess Cave och den är fylld av en massa trä-"pinnar" eller vad man ska kalla det. Barnförbjudet skulle man kunna säga |
|
||||
|
||||
Är det den med fallosgråttan? Helt klart har jag varit där ett par gånger men känner mig ändå lite osäker.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Katitzi |
|
||||
|
||||
Sv: Frågebild 542 - Phra Nang Beach vid Railey, Krabi
Den här stranden har legat på "10-topplistan" över världens högst rankade stränder flera gånger.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Kanske, kanske blir det en Thailandsresa för mig i januari! Håll tummarna att allt går i lås! Katitzi |
|
||||
|
||||
Jag håller tummarna att du kommer iväg. Själv åker jag i januari och ser verkligen fram emot min resa. Helt underbart att resa iväg till värmen under vår kallaste period på vintern.
Eva |
|
||||
|
||||
Tyvärr, så blir det inget Thailand för mig i vinter! Men vi ska i alla fall försöka komma iväg till Lanzarote en vecka. Inte helt fel det heller, även om det inte går att jämföra med Thailand...
Katitzi |
|
||||
|
||||
Jag firade min 50-årsdag för ett antal år sedan på Fuerteventura. En dag åkte vi över till Lanzarote och det var över förväntan. En vän bosatt i Madrid hade kommit på besök och han guidade oss till trevliga ställen bland annat i Lanzarotes huvudstad. Även om det inte är som Thailand kan ni säkert få en härlig vecka där.
Eva |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||