|
|
||||
|
||||
Ditt favoritfotbollslag i Grekland???
Undrar vilket favoritfotbollslag DU har i Grekland
Mitt är PAO (Panathinaikos) och lite i andra hand OFI Kreta mest för de spelar på Kreta , (som jag älskar mycket) MVH Martinifk |
|
|||
|
|||
Sv: Ditt favoritfotbollslag i Grekland???
hahah e du ofi kan du omöjligen vara pao i alla fall i grekland!!!!
P.A.O.K.-1926- GATE4 |
|
|||
|
|||
AEK Såklart
OFI Kreta ! ahaha de suger ..och pao ..och Paok och alla andra lag! |
|
|||
|
|||
Ta det lungt nu va......
enda anledningen till att ni spelar i högsta ligan är för politiska orsaker annars skulle ni spelat i amatörligan, så ta det lungt med flinandet |
|
||||
|
||||
Citat:
MartinIFK PAO KOMMER SNART I KAPP |
|
|||
|
|||
Men varför gillar du grekiska ligan när du heter martinifk ???
Sverige fotboll e sämst ! ahhaa...vänta bara..AEK kommer upp till Olympiakos! mvh Kostas |
|
||||
|
||||
[quote=Grek_ságapo]Men varför gillar du grekiska ligan när du heter martinifk ???
Sverige fotboll e sämst ! Eftersom jag gillar GREKLAND så gillar jag även deras underbara fotboll , ja se bara hur det gick i fotbolls EM senast!!!!! Jag sviker Sverige och håller på Grekland i alla sporter Och visst suger allsvenskan men den grekiska ligan är enligt senaste rankningen världens 8:e bästa liga , vilket är mkt imponerande MartinIFK |
|
||||
|
||||
ahhaa...vänta bara..AEK kommer upp till Olympiakos!
mvh Kostas[/quote] Tror det blir svårt för AEK men PAO ångar också på bra nu 4-2 senast borta mot Panionios MartinIFK |
|
|||
|
|||
Citat:
sista åren har pao inte många heller |
|
||||
|
||||
Grabbar - ni får inte kalla varann för fula ord, vare sig på grekiska eller på svenska.
Av det skälet är ett par inlägg raderade. inkfish/moderator |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Olympiakos såklart!Därefter blir det ju självklart Kalamata, tyvärr i en lägre division.
Agda |
|
|||
|
|||
P.A.O.K. publik ska bojcota matchen mot olympiakos,fan kan inte den j....a presidenten vi har DRA.....................
OSO ME PLIGONIS TOSO SAGAPO |
|
||||
|
||||
Finns det inga tjejlag säger en som kommer från tjejfotbollens huvudstad?
Eva |
|
|||
|
|||
Faktiskt så vet jag inte........
Men AEK måste ta hem det här! M |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Lille |
|
|||
|
|||
Citat:
han e en hård man |
|
||||
|
||||
Citat:
Ville bara klargöra lite fakta att Olympiakos tyvärr vunnit sen 1995 om man ser bort 04-05 då alltså PAO vann MartinIFK |
|
|||
|
|||
Citat:
P.A.O.K. har spelat ca 15 stycken cuppfinaler 90procent av dom finalerna spelades i athenslagshemmaplan aek,pao,olympiakos och hemmaplan i grekland och hemma plan i andra länder är inte samma sak du vet att innan ligan startar har tex pao 6 extrapoäng samma ägare som ofi det var därför jag sa innan att du kan inte vara pao och ofi i alla fall inte i grekland,den matchen om pao behöver poängen behöver inte spelas pao har dom,om jag säger så den saken är känd av alla i grekland! ett annat exempel om aek inte skulle vara ett stor lag och ha kontakter i regeringen mm mm mm skulle dom idag spela i amatörligan dom var skulldsatta med över 120 miljoner euro,men 90proccent av det behöver dom inte bettala effter en nylag dom fick hellt enkelt skulldsanering ja olympiakos behöver och vill jag inte snacka om bara det att dom har 2 expresidenter i finkan efter fiffel med pasok regeringen då dom åkte dit för att rensa pengar från cretabanken så ligatittlar mm säger inte allt i grekland,mev visst e det stora lag sedan 1 ligatittel e SKANDAL för pao,speciellt när rivalen olympiakos har tagit dom andra pao suportrarna e inte glada kan jag tala om, och det talar dom om för laget o ledningen om jag säger så+att biljetterna har sjunkit massor byt lag o kom med i folkets lag ps diktatuernregeringen i grekland skulle ta paok,s största spelare genom tiderna till olympiakos, men det blev ett ramaskri i thessaloniki och hela norra grekland så han spelade alldrig där utan dom var tvugna att skicka tillbaka honnom till paok effter 2år utan att ha spelat i ngt annat lag förutom paok han e ikon i thessaloniki |
|
|