|
|
||||
|
||||
100 dagar till Parga
Äntligen " bara " 100 dagar kvar till efterlängtade Parga !!
Birgitta |
|
||||
|
||||
Sv: 100 dagar till Parga
Och idag är det bara 99 dagar kvar.
|
|
||||
|
||||
Mkt bättre med 2siffrigt Birgitta |
|
||||
|
||||
107 för mej Längtar så / Susanne
|
|
||||
|
||||
Vi är många som hoppas att din resa till PARGA blir av nu 2013.
Vi håller tummarna. PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
PANAKAKIS, jag håller med dig helt!
Birgitta, jag är såå glad. Unnar dig och närstående denna resa. Birgitta (2) |
|
||||
|
||||
Citat:
Känner lite att man inte helt vågar tro fullt ut i nu efter det som hände. När vi sitter på planet......då !! Birgitta |
|
||||
|
||||
Håller tummarna för att allt går bra och att ni kommer iväg. Tror säkert att du kommer att gilla Parga.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Birgitta |
|
||||
|
||||
Tack det var fint sagt!
Japp helt klart Eva kommer vi att trivas! Har läst att det är väldigt många här på Kalimera som ska resa dit Semester , avkoppling , lata dagar , slappa i solen , god mat , solnedgång , soluppgång ,dopp i det turkosblåa havet ,upptäckadagen ......Listan är lång samt få detta blir helt underbart!!! Birgitta |
|
|||
|
|||
Härligt!
Jag tyckte jag bokade länge på förhand, men gick in och kollade och nu skulle det vara mycket dyrare att boka för vår familj och dessutom var "vårt" hotell och mina andra alternativ fulla nu i princip hela juni. Nöjd att jag bokade i tid! 77dagar stod det på min nedräknare idag. Går nästan för snabbt! Sista veckorna har varit soliga och fina här hemma, gnistrande snö. Skönt att resan inte kommer alltför snabbt på. Känns som livet går i hundranitti även om jag ligger på soffan Känner tom lite stress att få fixat pass till minstingen. Fullt sådär cool är jag då inte, surfar lite Parga nästan dagligen |
|
||||
|
||||
Citat:
Pass ja just de, måste förnyas innan det går ut . Passet går ut 3 dagar efter vi är hemma . Tänk om vi fastnar i härliga Grekland Nog bäst min man fixa till i utifall , mig gör det inget om vi får några dagar till. Birgitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin som ska gå till passpolisen i morgon. |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Hoppsan dagarna sjönk duktigt från 100 till 60 dagar nu till Parga
Min kära har fixat nytt pass samt ska bara ner och hämta hem det. Åh vilken längtan man gått med länge nu. Tänk semester !!! Birgitta |
|
||||
|
||||
67 dagar för mej oj oj oj va man längtar
|
|
|||
|
|||
67 Dagar
|
|
|||
|
|||
Hej..Parga bokat .Nån som bott på Ionian bech..??.Första gången jag skriver här. MVH Ninni
|
|
||||
|
||||
Det va bokat dit förra året Men resan gick i kras .
Nu vänder vi på bladet och va hittar vi där? Nytt försök igen , mitten på Juni fast vi tog Bysantion. Birgitta 57 dagar kvar |
|
|||
|
|||
Snön har smält senaste veckan. Förra veckan åkte vi skidor på kvällen, nu är snön veck och regnet öser ner. Allt är grått å vått å ruggigt.
NUU väntar jag på sol och värme! Får man lägga in länkar här? En video på youtube som jag tycker är så fin! http://www.youtube.com/watch?v=pGquyzzaSks Impressions of Parga heter den. 60 dagar kvar |
|
|