|
|
|||
|
|||
Kort transittid i København
Jeg har en gjennomgående billett Oslo-Athen, flybytte i København. Transittid er 30 minutter. SAS forteller meg at det går fint. Nå har jeg blitt litt urolig. En halv time er ikke mye, Kastrup er stort og jeg er ikke lokalkjent. Får man hjelp og bistand til å finne frem til riktig terminal når man har landet På Kastrup? Hvilke erfaringer har dere?
Stephan |
|
|||
|
|||
Sv: Kort transittid i København
Lenge siden jeg reiste samme ruten, og husker ikke om vi hadde mer tid enn det du har. Jeg ville forhørt meg på forhånd.
Kanskje denne linken til Kastrup kan gi litt informasjon? Blant annet mulig å orientere seg virtuelt (øverst på siden). http://www.cph.dk/CPH/UK/MAIN/Facili...ansit+Area.htm |
|
||||
|
||||
Skal du bytte fly og ha med deg bagasje, så spørs det om bagasjen blir med!
Vi ble forsinket fra Athen og fikk bare en drøy halvtime i København engang, og bagasjen vår kom først neste dag. Men det var ikke langt å gå fra gate til gate. |
|
|||
|
|||
Problemet är ju inte bara om DU SJÄLV kommer med flyget...väskorna ska ju med också! Tyvärr går det inte att ge dig ett bra råd angående detta. kan du inte kontakta din resebyrå och ändra till en tidigare resa till Köpenhamn??
Ingela |
|
||||
|
||||
Vi har vid flera tillfällen haft genomgående bokning Arlanda Köpenhamn- Athen och med endast en halvtimmes transfertid. Det har fungerat utmärkt. Redan i planet till Köpenhamn fick vi information om att gaten till Athenflyget var just intill den vårt plan dockat med. Alltså 20 meter bort.
Det fungerade fint, och väskorna hann med samma plan. Arne |
|
||||
|
||||
Håller med Arne. Har fungerat bra
Lolis |
|
|||
|
|||