|
|
||||
|
||||
Lycka är...
En äkta "Greek Style" workshop i 30 graders värme!
//Kikh |
|
||||
|
||||
Sv: Lycka är...
Haha Underbart!
Är du tillbaka på Kreta nu? //maji som kom från ett mycket härligt Rodos i söndags |
|
||||
|
||||
Ja, vi är äntligen hemma och har hunnit skaffa oss ett nytt boende ute i olivlundarna
Eftersom jag officiellt just anländt Chania har jag en dryg vecka till på mig att pyssla hemma och njuta av den grekiska påsken. //Kikh |
|
||||
|
||||
Citat:
zakka |
|
||||
|
||||
Re: Lycka är...
Gott att höra att ni är på rätt ställe igen.
// KR |
|
|||
|
|||
Välkommen hem Kikh..har funderat hur det gått för Er i vinter.
|
|
||||
|
||||
Fint att ni är hemma igen. Kanske Kreta känns ännu bättre nu när ni har varit borta ett tag?
/ Anne |
|
|||
|
|||
Härligt Kikh. Hoppas få höra mer ifrån dej, om ditt liv på Kreta.
|
|
||||
|
||||
Har vinet smakat gott och njut av påsken.
|
|
|||
|
|||
Hmm! 30 gr värme symaskin ,vin ,blir det snedsömm då?
|
|
||||
|
||||
Nej då, bara zick-zack Jan
Tack alla för varma välkomsthälsningar! Det är underbart skönt att vara hemma igen, och det råder inte längre någon tvivel om att jag hör hemma här. Trots det kommer vi med all säkerhet att återvända till Oslo i oktober. Vi lyckades båda få bra jobb som vi trivs med, och ingen kan klaga på de norska lönerna Nu har jag haft råd med ny soffa, fotölj och fotpall, bäddmadrass i latex OCH en sprillans kyl/frys - Så om någon vill hyra en fullt och bekvämt möblerad liten 3:a 5 kilometer utanför Chania i vinter, bara hör av er //Kikh |
|
||||
|
||||
Fullkomligt ljuvligt! Tur det finns att köpa på 5-liters dunkar
Nu ser jag fram emot vår påsk. Stora veckan är obehagligt köttfri och jag hungrar efter späda kolgrillade lamm! //Kikh |
|
||||
|
||||
Välkomna hem igen!
|
|
|