|
|
|||
|
|||
Flyg från Skiathos
Behöver flyga från Skiathos till Arlanda i slutet av juli. Har kollat på flera charter bolag samt olika flygbolag men hittar bara till Skiathos. Är det någon som har tips på vilka bolag som flyger därifrån?
|
|
|||
|
|||
Sv: Flyg från Skiathos
De jag hittar är Olympic Air via Athen & Blue Panorma Airlines via Rom
|
|
||||
|
||||
Ja har åkt hem från Skiathos flera gånger med enkel biljett. Jag har flygit hem med Apollo och Fritidsresor. Har du kollat noga.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Det stämmer att det kan vara svårt att hitta enkla biljetter via charterbolag. De säljer ju nästa uteslutande tur-och-retur. Har diskuterat det här ett antal gånger med en god vän som jobbar på resebyrå och enligt honom kan man alltid ringa resebolaget (som karinafp nämnde) och kolla om de kan "lägga upp" enkla biljetter. Tyvärr kan detta vara svårt att få igenom i högsäsong (juli-augusti framförallt) eftersom det då innebär att bolaget flyger ner med en "tom" stol på utresan. En stol som de många gånger inte lyckas sälja som enkel eftersom DE FLESTA som bokar via charterbolag är ute efter just en tur/retur. Men jag skulle ändå ringa och fråga om jag var du, det kan ju vara så att de kan lösa det
Annars går det säkert reguljärflyg, men antagligen får du mellanlanda någonstans. Lycka till |
|
|