|
|
|||
|
|||
I år blir det tre veckor på Thassos i september
Förra året var vi i Parga de tre första veckorna i september. Där trivdes vi jättebra.
När jag i vintras var inne och kollade runt på Airtours hade de billiga resor till både Parga, Thassos och flera andra ställen. Lite nyfiken som jag varit på Thassos så kollade jag in vad totalpriset skulle bli för tre veckor på billigaste alternativet. För att komma vidare och se detta fyllde jag i uppgifterna, men inte med avsikt att boka. Men vips så visade det sig att jag bokat resan! Så kan det gå till! Så nu blir det spännande att komma till ett resmål man aldrig tidigare besökt :-) Skall bli jättespännande! Jason |
|
||||
|
||||
Sv: I år blir det tre veckor på Thassos i september
Grattis!
Jag önskar att jag gjorde samma sorts misstag ibland... 😜 |
|
|||
|
|||
kul blev thassos för min del i år med 28 aug bär det av i 3 v
|
|
|||
|
|||
Krille: Vi åker veckan efter och kommer att bo på Afroditi vid Golden Beach. Ingen aning om det är OK, men det är det säkert :-)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Emerald Studios blev det för vår del
|
|
|||
|
|||
Verkar flott värre :-)
|
|
|||
|
|||
kul med ett nytt ställe har varit i parga dom 2 senaste åren
|
|
|||
|
|||
http://www.emerald-hotel.com/photo-g...lcony-panorama Får ladda ner en fil så ser man det går och dra runt bilden,den utsikten kan man ju leva med om man säger så. vill åka nuuu typ
|
|
|||
|
|||
Återkoppling till Jason. Afroditi är toppen. Kostas å Maria är underbara, hotellet är "lagom" personligt, mycket mysigt å perfekt läge. Sköna kvällspromenader till Skala Potamia där våra favoritrestauranger finns, t.ex Flisvos. Ha så gott!
|
|
|||
|
|||
Är det nån som varit på thassos i slutet av sep början av okt? Undrar lite över vädret är det fortfarande varmt? Bara intresserad av att vara ta det lungt vila må bra älskar att bada!!!!
|
|
||||
|
||||
Lite längre söderut på Lesvos brukar det vara bra väder fram till mitten av oktober. Efter den 15/10 vet man aldrig säkert.
|
|
|||
|
|||
Tack Mafric, låter jättebra :-)
|
|
|||
|
|||
http://www.go-thassos.gr/about-thassos/places bra sida med lite info
|
|
|||
|
|||
27 dagar kvar
|
|
|||
|
|||
Är så dålig på matte... ,men vi åker ner 4/9 ( tror jag...) hur många dagar blir det då?
|
|
|||
|
|||
27 om ja räkna rätt hehe
|
|
|||
|
|||
Om jag räknat rätt är det 26 dagar kvar Krille..har koll då jag också åker då
|
|
|||
|
|||
He, he! Nu räknar jag från i morgon (10/8) till dagen innan vi åker, och si då blir det 25 dagar! Och för varje dag som går ändras ju det :-)
|
|
||||
|
||||
Åker också den 4 september! Det ska bli så roligt, har inte varit i Grekland sen jag var liten. Och nu åker vi själv med en liten plutt! (Ska försöka hoppas på att flygresan går bra så hon inte stör dig och andra på planet, haha, men om du hör en bebis så är det vi!)
|
|
|