|
|
||||
|
||||
Grisen i säcken ...
Bokade sent torsdag kväll och i morgon 8.10 lyfter vi mot Santorini.
Ospec. Kykladerna utan transfer. Har en blandad känsla av att jag vet vart jag skall och ändå inte |
|
|||
|
|||
Sv: Grisen i säcken ...
Det blir säkert hur bra som helst..Ha en trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Hälsa Antiparos.
|
|
||||
|
||||
Tittade också på den och funderade länge... Ha så kul!
|
|
||||
|
||||
Hälsa
|
|
||||
|
||||
Ja, jag tvivlar inte en sekund på att det blir bra, tack.
Sån tur har vi nog inte Lovar att hälsa i augusti, då får också Ios ett besök Är det slutsålt från Arlanda? Då får du hugga en av de kvarvarande från Landvetter, du hinner ... Kul skall vi ha Absolut! |
|
||||
|
||||
Låter spännande Ha det så bra
Riitta |
|
||||
|
||||
Härligt, ha det så bra!
|
|
||||
|
||||
Tack så mycket, det skall bli underbart! Bryr mig inte ett dugg om var vi hamnar, det blir bra oavsett
|
|
||||
|
||||
Ahhhh...., just så älskar jag att resa!!!!!!!!!!!!!!!
Totalt utrymme för att göra just det som faller en in. Carpe diem! Då känner man den totala friheten! Ha en riktigt go resa! Masse |
|
||||
|
||||
Tack! vi skall ha det gott.
Jag gillar också att resa så, våra första båtluffarresor bestod från början endast av en flygbiljett till Aten och det var slumpen, passande båtavgångar och tips från kompisar som förde oss ut i Kykladerna. Jag känner nu att vi blivit lite mer inrutade med våra Greklandsresor, därför känns det extra kul att inte veta exakt var vi blir inkvarterade, har dock en önskan om att inte hamna på Ios. Det går inte någon båt dit på lördagen. Skulle så vara fallet så vet vi ju att det inte är något problem att hitta boende en natt på Santorini. |
|
||||
|
||||
Grisen i säcken visade sig denna gång vara en fin liten studio i Perissa på Santorini
|
|
||||
|
||||
Det blir fint det Jag vill också till Santorini någon gång när jag hinner
Riitta |
|
|||
|
|||
Men så fint Hellen!
Tänk, Santorini var ju den ö som VAR Grekland när man började resa och aldrig varit i Grekland. Dit skulle man.....men den ön finns kvar, har aldrig kommit dit. Njut! Lissi - som njuter av sol och starka vindar i Kalmar. |
|
||||
|
||||
Re: Grisen i säcken ...
Det var minsann ingen dålig "gris"!
Ha en underbar vistelse på vackra Santorini. // KR |
|
|