|
|
||||
|
||||
Nästan precis 12 timmar...
... kvar tills planet lyfter mot Grekland igen!!! Som jag har räknat timmar och minuter den sista tiden. Men nu är det dags! Jag undrar vad jag glömt att packa ner... Att döma av resväskans bulliga midja är nog det mesta med... Och det som inte är med får ändå inte plats!!! Nu blir det några härliga dagar hoppas jag med både "gammalt och vant" men också nytt och spännande. Tinos here we come! Tusen tack Lissi för alla tips och Janne för en strålande e-guide!
MVH zakka |
|
|||
|
|||
Sv: Nästan precis 12 timmar...
Ha en jättefin semester på TINOS! Den glädjen får jag vänta på i 3 månader.....då ska jag också bekanta mig med fina TINOS, tur att tiden går fort ändå!..
Håller med om att Tinos-guiden är bra och Lissis tips och goda råd är guld värda!! Ska bli intressant att höra sen hur ni upplevde Tinos!! Sunny.. |
|
|||
|
|||
Om ni bara gillar Tinos bråkdelen så mycket som jag så är jag helnöjd
Känner ett väldans ansvar nu Ha en underbar resa zakka med familj! Drick en Nisos-öl åt mig eller åtminstone en Mythos Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Och Sunny! Du vet väl att den som väntar på något gott... Det blir alldeles snart din tur också! Ha det gott så länge!!! MVH zakka |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Celbe |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Måndag. Super jet från Rafina och hr Agnantio hämtar oss i hamnen.
Celbe |
|
|||
|
|||
Ni är ju också riktiga Tinosåtervändare nu
|
|
||||
|
||||
Det ska bli roligt att höra vad du tycker om Tinos. Trevlig resa!
|
|
||||
|
||||
Hälsa Nikoleta från oss om du träffar (eller bor)hos henne.
Och ha en trevlig resa! Birgitta. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Nu är vi ett litet hopp närmare, nämligen i Frankfurt. Här är lite snålt med IN åtkomst... Bara 30 min gratis. Nåja tillräckligt länge för att kolla viktigaste i världens bästa forum och göra ett nytt litet inlägg... Maken är helt begeistrad... Sitter och tittar på hur de byter "framdäck" få ett av Lufthansas flygplan... Det är inte så ofta man får se det! Domkraften var väldigt liten...
Inhemskt bryggt öl är precis vad vi längtar efter att prova! Och vi ska absolut leta upp Nicoleta och hälsa från er alla! Bara de får bytt däcket så vi kommer vidare... MVH zakka |
|
|