![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
En litt annerledes bildegåte
![]() Jeg er sikker på at jeg ganske raskt får vite hvor dette er ![]() - og det er fint..., for jeg vet det ikke helt nøyaktig selv ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske någonstans på Kreta?
![]() / Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Karpathos kanske?
/Göran |
|
||||
|
||||
![]()
Ikke Karpathos
![]() Ja, KRETA er riktig ![]() Men...h v o r på Kreta er det ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
- og hvor er alle dere som er lommekjente på Kreta?
![]() Selv om jeg ikke vet helt nøyaktig hvor bildet er tatt, vet jeg det at det er enten "den" byen, eller "den" ![]() Hvor på Kreta det helt sikkert ikke er vet jeg ![]() Vi kjørte ganske langt denne dagen, og siden det var l e n g e før digitalkameraets tid, ble det ikke tatt så tett med bilder at jeg har "hjelp" av bildene før og etter i albumet. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det ser ut som en sliten by, men vilken har jag ingen aning om. Var ni innan och efter denna by?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nei, det er ikke i det området
![]() Citat:
![]() Bildet er tatt vest for Ierapetra - vi bodde i Ag Nikolaos og var på dagstur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kalamavka?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kalamavka er det ikke, Ionnis
![]() Ja, si d e t du ![]() - vi kjørte over fra Ag.Nikolaos til Ierapetra, tok videre østover til Makrigialos, før vi reiste tilbake til Ierapetra og fortsatte vestover derfra ![]() - men hvor langt... ![]() Jeg brukte å ta (for) mange bilder før digitaltiden og jeg, men denne dagen, 2.påskedag forresten, har jeg tatt overraskende få! - t r o r ikke jeg gikk tom for film ![]() (Skjedde meg på Tilos i 1993, da var ø y a tom for film ![]() - når hukommelsen svikter, måtte jeg ha en "dårlig" dag, selv om d e er sjeldne i Hellas ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kalamafka menade jag.
Jag googlade till och med och fick samma bild som din! |
|
||||
|
||||
![]() Citat: