|
|
||||
|
||||
Vrida tiden tillbaka !
Tänk om man kunde de.När man läser tillbaka om Parga samt den resan som varit så vill man få repris .
Sommar går mot sitt slut samt värmen är inte lika varm längre hemma . Längtar till nästa resa . Vi vill gärna dit nästa sommar såklart. Birgitta |
|
|||
|
|||
Sv: Vrida tiden tillbaka !
Jag vill tvärtom INTE vrida tiden tillbaka Det är underbart med lite kyligare luft och lite mörkare kvällar. Fast vi har ju en Greklandsresa kvar förstås.....Det gör ju skillnad.
Birgitta, snart kommer resebolagen ut med nästa års sommar/höstresor så då får ni vara på hugget. Själva ska vi tidigt boka en höstresa till Tilos igen. Den förra var magisk! Lissi - som njuter första veckan som pensionär! |
|
||||
|
||||
Grattis! Till det nya livet som pensionär ... Och till den goda smaken att välja Tilos nästa höst.
Hälsningar! Sjöborren ... Som inte behöver vänta så länge. |
|
||||
|
||||
Grattis från mig också Lissi.
|
|
|||
|
|||
Grattis Lissi!
Det är inte utan att jag blir lite avundsjuk Härligt att höra att du verkar trivas med den nya tillvaron. Fast det är inte så konstigt egentligen. Jag tror Greklandsälskande pensionärer får det roligare än andra pensionärer //E |
|
||||
|
||||
Citat:
Blir säkert många roliga resor till vårt älskade Grekland Lissi. Grattis som blev med pensionär. Ok då får vi hålla utkik , får jag välja nästa år också så blir det en repris Birgitta |
|
|