Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-08-27, 10:59
ninnis67 ninnis67 är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008
Standard Aegan Airlines med Langley resor ?

Hej,hej! Har fått tag på en billig resa till Kreta med Langley resor Nu undrar jag om någon kan berätta om flygresan med Aegan Airlines från Landvetter till Kreta,såsom om det är svensk karbinpersonal,om det ingår någon varm mat,eller vad det annars finns att handla för mat ombord,finns det alkoholhaltiga drycker att köpa ombord (kan vara avslappnande med ett glas rött) kanske är billigare att handla någon mat med sig innan man går ombord..visar dom film ? Tack så länge !
Svara med citat
Gammal 2013-08-27, 11:24
Mahava Mahava är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Sv: Aegan Airlines med Langley resor ?

Visste inte Aegean flög charter, där ser man, antagligen Grekisk personal kan jag tänka mig, reguljärt serverar de måltid med dryck såsom vin etc, beror väll på vad Langly övernskommit med dem antar jag (om det nu är charter och inte reguljärt) , film visar de reguljärt endast till och från london, tror inte alla deras maskiner har IFE system, riktigt kanon bolag att flyga med iövrigt
Svara med citat
Gammal 2013-08-27, 14:43
Inger Inger är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Aegan Airlines med Langley resor ?

Hej. Vet inte hur det är Landvetter - Kreta, men har flygit med dom från Arlanda till Kalamata i maj (och ska så göra i sept igen). Det är grekisk personal, vi fick mat och dryck. Vi fick muggar med den läsk/vatten vi ville ha, inga burkar och flaskor där inte. Vin fick man dock en egen liten flaska om man ville. Ingen film visades. Det var en helt ok flygning.

Inger
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:25.