|
|
|||
|
|||
Eventuell Generalstrejk i Grekland 18-19 September
Det ser ut att kunna bli en generalstrejk i Grekland 18-19 September, ADEDY som ska strejka men det kan hända de får med sig fler förbund så flyg etc kan drabbas, Källa http://livingingreece.gr/strikes/ och http://www.ekathimerini.com/4dcgi/_w...08/2013_516397
Lite spännande som vi ska flyga hem den 18,e... |
|
|||
|
|||
Sv: Eventuell Generalstrejk i Grekland 18-19 September
..och vi ska byta ö den 19:e...får kolla upp när vi är på plats.
Det är ofta strejkvarsel när vi ska iväg på resor. Lissi |
|
||||
|
||||
Vi skall hem den 19:e, gör inget om vi blir kvar
Riitta |
|
|||
|
|||
Typiskt.....jag ska åka med färja från Rafina till Tinos den 18 september, är det någon som vet om strejken även påverkar båttrafiken??
|
|
||||
|
||||
Citat:
Fasen också! Vi som ska åka från Arlanda till Kos 06.05 den 18:e fvb till Kalymnos! Det här bådar INTE gott! /Eva |
|
||||
|
||||
För en gång skull "klarar" vi oss; åker hem den 15:e.
|
|
||||
|
||||
Åker ner till Santorini den 14:e och hem den 21:a, så då kanske man klarar sig! Phu!
Katitzi |
|
||||
|
||||
Och jag flyger hem den 19:e från Karpathos, men jag säger som Riitta, det gör ingenting om jag blir kvar...
|
|
||||
|
||||
Även vi har hemresa den 19:e (ska landa i Sverige den 20:e). Antar att det bara är att hålla tummarna att det inte drabbar alla branscher. Vi har ju lite utrymme att tänja på då det är natten till fredag och vi ska inte jobba förrän på måndagen men när man är packad och klar och inställd på hemresa så vill man såklart att det ska fungera hur ljuvligt det än är att vara i Grekland.
|
|
|