|
|
||||
|
||||
Till slut
Nu har det blivit av här också Den 12/7 bär det av mot Karpathos
Har svettats vid datorn en timme och bokat flygbiljetter från Gbg till Rhodos och sedan vidare till Karpathos och det ser ut och ha gått bra Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Till slut
Grattis
Bokade du flygstol eller blir det med charter? //Zanét |
|
||||
|
||||
Flygstolar.Först med Flyme och sedan med Olympic airways
Får börja söka boende på allvar Riitta |
|
|||
|
|||
Febril aktivitet pågår hos de två grå uppe i skallen på mig........ni har inte varit på Karpathos, va ?
Grattis till ett bra val (om du svarar nej på frågan) !!! Hasse |
|
||||
|
||||
Vi var ju där samma sommar som ni och kände att vi kommer att återvända,så nu gör vi det
Det kommer väl bli Kalymnos och Karpathos resten av livet Riitta |
|
|||
|
|||
Citat:
Helt enkelt en kväll då jag inte minns detta . Jag sitter bland annat och försöker konstatera vart vi tar vägen i sommar. Men det återkommer jag till, kan dessvärre inte ge några ledtrådar just nu. Det finns flera uppslag men inga semesterveckor är klarlagda för någon av oss ännu. Inga veckor - ingen möjlighet att boka något. Hasse |
|
||||
|
||||
Äntligen!!!
Det tog en sabla tid att få till det... Då ses vi den 12 nästa gång! |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Har också funderat att åka till Karpathos. Är det en lång båtresa från Rhodos? Fick du tag i någon biljett som var någorlunda humant pris? Rossa. |
|
||||
|
||||
Det tar fyra-fem timmar med båt, en halvtimma med flyg.
Riitta: grattis till bokningen |
|
||||
|
||||
Några 198 kronors biljetter blev det inte
Flyg med Flyme från Götet till Rodos och därifrån med Olympos till Karpathos tur och retur strax under 3000kr/person. Nu skall man bara hitta skapligt boende till bra bris Riitta 132 dagar kvar |
|
|