|
|
||||
|
||||
Till Santo med förkylning
På lördag morgon är det äntligen min tur för årets Greklandsresa som går till Santorini!
Men tror ni inte att jag gått och blivit förkyld och blöder näsblod nästan oavbrutet! Hoppas flygresan går bra ändå och att man piggnar till av rena lyckan att få vara i Grekland! Katitzi |
|
|||
|
|||
Sv: Till Santo med förkylning
Krya på dig! Kommer ihåg ett år när jag skulle till Samos och vart jätteförkyld första dagen där..men redan dagen efter vart jag frisk...Grekland gör underverk, havet och den friska luften...det finns hopp om tillfriskning!
Trevlig resa!! |
|
||||
|
||||
Krya på dig, och trevlig resa!
Hälsningar från en som också är förkyld, och som också skulle vara på Santo nu. |
|
||||
|
||||
Tack, idag känns det lite bättre! Så nu ska nog resan gå bra.
Janne, har du fått ställa in din resa? Trist i så fall. Katitzi |
|
|||
|
|||
Ställa in resa? Aldrig. Hellre förkyld i Grkland än hemma Jag är jätteförkyld just nu pga all AC som är helt nödvändig på natten pga värmen här på Tinos. Nu kl. 19.30 är det 30 grader. Puuhh.
Lissi |
|
||||
|
||||
Bra AC tips som jag fick lära mig i Brasilien första gången jag var där är att inte ställa AC för lågt. Är det 30-35 grader ute ställer man den inte under 25 grader. Blir bättre anpassning för kroppen och det har fungerat för mig.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
- og uten å ha vært i Brasil, eller andre steder og lært det anvender jeg AC'n akkurat slik du beskriver Da det var varmebølge på Peloponnese i juni for noen år siden satte vi den på 27 gr, det føltes svalt og godt da, ellers på 25 gr Ingen tvil om at AC, på for lav temp, har skylda for mye forkjølelse/sykdom |
|
||||
|
||||
Det hade inget med förkylningen att göra. Kunde inte åka ändå.
Är frisk igen. |
|
||||
|
||||
Citat:
- og at dere kommer avgårde s n a r t |
|
||||
|
||||
Citat:
- og at Lykken over å være i Hellas har kurert forkjølelsen din D e t har jeg opplevd selv at den kan |
|
|