|
|
||||
|
||||
Ni som skall till Skiathos!! Vart skall Ni bo? När åker Ni?
Skrev detta i ett tidigare inlägg, tänkte försöka igen. Kul att höra!
Verkar vara några stycken i allafall, som skall till samma ö som oss. Vi åker den 5 juni och vi skall bo i Achiladies. Kramar Lotta |
|
||||
|
||||
Sv: Ni som skall till Skiathos!! Vart skall Ni bo? När åker Ni?
Vi åker 29 maj men har inte bestämt var vi ska bo än.Det blir nog hos våra vänner
Jag längtar såååå tills vi är där |
|
|||
|
|||
Citat:
Tänker besöka Skopelos och Alonissos också. Och Pelion-området om det finns lämpliga snabbåtsförbindelser. Tips om goda "grekiska" tavernor är vällkomna på ön Skiathos. Iväntan på värme, bad osv... Soleil |
|
|||
|
|||
Åh, tack så mycket för rapporten Jakob!
Skönt att det finns kylskåp, vi var lite oroliga för att det inte skulle finnas. Helt okej att man får dela med grannarna, eftersom vi är tre par som har hela hotellet för oss själva (eller nja, nästan då ifall tanten bor där). Det låter som att hotellet är bra, skönt! Hur långt tar det att gå in till stan ungefär? |
|
|||
|
|||
Svår fråga
Det beror lite på kondition, vägval och vad som är centrum. Ca 5 min upp till Akropolis bhp och därifrån ett par minuter till änden av Papadiamantis skulle jag gissa. Bär ju inte klocka på semestern... Förresten, om jag inte skrev det tidigare, så behöver ni ngt för att bekämpa myggorna. Rekommenderar citronljus på balkongen och en väggplugg med antimyggvätska. |
|
||||
|
||||
Hej!
Tre veckor kvar tills semester, jag har redan börjat nedräkningen. Sedan bär det av till Skiathos den 18 Juli. Någon som bott på Hotel René? Och i så fall, hur var det? |
|
|||
|
|||
Jag åker d 21 aug till Skiathos o hotell Gallini...
|
|
||||
|
||||
Vi åker den 4 september, med apollo o ska bo på lägenhetshotell fiorella.. Längtar intensivt ...
|
|
||||
|
||||
SISTA dagen på jobb, sedan är det semester... och som om dett inte skulle vara nog så bär det av till Skiathos tidigt på tisdag morgon, ibland känns livet bara så rätt.
|
|
||||
|
||||
Ha en riktigt skön resa.
Annika som har 19 dagar kvar till Kos. |
|
|||
|
|||
Hej!
Vi skall till Skiatos och Skopelos den 18 sept. Det är härligt att höra allt gott om öarna. Har varit på många Grekiska öar och älskar Grekland. Blir härligt att besöka två nya öar. solis |
|
|||
|
|||
Åker 22 maj och blir där i 1 vecka. Kommer bo i stan men har inte bestämt var än.
|
|
|||
|
|||
17:e juli för två veckor här. Boendet på Skiathos blir på Fiorella i Megali Ammos, 1 vecka. Sedan en vecka på Skopelos på Denise som lär ligga hyfsat centralt med trevlig utsikt.
Hasse |
|
||||
|
||||
Kul med svar. Vi är några som valt denna ö i år.
ME! När du kommit hem får du skriva en rapport för oss som snart skall åka. För då har jag nog en ruskig resfeber. Lotta |
|
||||
|
||||
Vi e jättenära att bestäma oss för skiathos ..
|
|
|||
|
|||
Citat:
Vad skulle få er att låta bli undrar jag ?? Vi tror det blir en kanonsemester på Skiathos, kombinerat med en vecka på Skopelos ! Hasse |
|
|||
|
|||
Vi landar den 11 juni i Aten . Har tänkt att ta oss till Alonissos och Skopelos först och avsluta på Skiathos. Åker hem från Aten den 29 juni. Vi planerar inget boende i förväg utan raggar på plats och hoppas på tur...
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Jag åker också till Skiathos den 5 juni, men från Arlanda. Men du kanske var på väg dit förra året, och inte i år?
Jag tänkte inte förboka något, försöker hitta nåt bra ställe i stan. Var där för 2 år sen, och ser fram emot att komma tillbaka, om än bara för en vecka den här gången. Senast redigerad av Evie den 2006-05-02 klockan 01:49. |
|
||||
|
||||
Nej då. Det är i år vi skall åka.
Kul då kanske vi ses där. Lotta |
|
|