|
|
||||
|
||||
ö-luffen avslutad
Hemma igen sen några dagar har sakta börjat smälta intrycken
Började tre dagar i santorini det är nu tredje besöket Santo får av mej varje gång häpnas man av dess skönhet får nog utmärka den till ö-världens vackraste bodde i Kamari på Hotell Sigalas förutom att man bodde vid landnings banan var det ett bra hotell inga nattflyg som störde i alla fall.Fira fick sitt sedvanliga besök och lika vackert som alltid. Ö nummer två blev Amorgos som vi läst så mycket gott om bodde på mysiga Eleni Rooms mycket trevlig värdfamilj blev tyvärr lite krasslig men fick hjälp av Maria o Pappa Kostas som både skjutsade oss till by doktorn sant ordnade så att medicinen blev levererad till mitt rum av Kostas själv snacka om service. Hann ändå göra det som vi ville förutom Profiti Elias gubben min gjorde ett försök men insåg att han var på väg mot Egiali så han avbröt.Ön var mysig men för mej blev det aldrig wow kan ju bero på att jag inte var helt kry vi får göra ett nytt försök. Trean blev Iraklia bodde på Annas Place kan varmt rekommendera det vilken trädgård och Anna själv var hur mysig som helst. Vi båda blev stört förtjusta i ön vandrade lite gjorde båtutflykt och bara var det enda som hördes var hönsens kackel en lisa för själen god mat dessutom fick dessutom premiär tur med Skopan härligt Ö nummer fyra Naxos bodde på Iliada studios vid Grotta beach ett helt okey hotell med fin utsikt Naxos har för mej varit en favvo men har nu halkat ner en smula klart att det är fint och stränderna är ju helt fantastiska särskilt Plaka beach och många fina restauranger men men har blivit för stort.Nu åkte jag ju mitt i högsäsong så annan tid är det väl lugnare.Avslutade med ett dygn i Santo innan hemfärd trots att vi reste under högsäsong var det en försening det blev sista turen Naxos- Santo som var försenad .Alla transfer till o från hotellen sköttes utmärkt är mycket nöjd med min ö-turne hoppas bara att det inte dröjer till man är i Grekland igen |
|
|||
|
|||
Sv: ö-luffen avslutad
Citat:
Då lyckades jag, fanns ingen tydlig stig, svår terräng men upp kom jag till slut och det var det värt!!.. Tråkigt att du vart sjuk.. MEN..vilken fin hjälp du fick!!.. Synd att inte Amorgos tog dig med STORM som den gjorde med mig, MEN ön kan ju INTE passa ALLA!! TUR är väl det!!.. Ni verkar ju ha haft en väldigt bra ö-luff i övrigt, kul!! Sunny |
|
||||
|
||||
Sv: ö-luffen avslutad
Citat:
Citat:
|
|
|