|
|
|||
|
|||
Hjemme fra Kreta.
Jeg har aldrig været i Drammen i Norge og det her er ikke for at genere nordmænd, men ”man” siger:
Hellere én dram i timen end én time i Drammen. Lidt sådan har jeg det med Danmark lige nu. Det er 24 timer siden jeg kom hjem efter tre fantastiske veckor på Kreta, og 24 timer i Danmark er meget meget lang tid… Jeg faldt ikke for Ag. Nikolaos, Sitia eller Ierapetra på Østkreta, men fandt en lille ny perle på Vestkreta; Agia Galini. I det hele taget er Vestkreta det rigtige sted for mig og jeg vil tilbage NU! |
|
|||
|
|||
Sv: Hjemme fra Kreta.
.
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Birgitta. |
|
||||
|
||||
Vad var det som gjorde att du tyckte så mycket om Agia Galin?
|
|
|||
|
|||
Citat:
Østkreta var bare ikke mig, men i bussen på vejen fra Hiraklion til Agia Galini, hændte noget. Pludselig forsvandt min trætte fornemmelse og med et blev jeg meget vågen og positiv. Sekunder senere så jeg et skilt med teksten ”This is the centre of Crete”, og vips; så var jeg på Vestkreta og alt var godt. Jeg håber det giver mening... |
|
||||
|
||||
Jag förstår precis vad du menar.
|
|
|||
|
|||
Jag och Claes gillade också Ag.Galini mycket de timmar vi var där.. Byn är ju väldigt backig och det var många tavernor byggda på höjden men absolut var mysfaktorn spontant för oss mycket högre där än i t ex Elounda och Matala.
Lissi |
|
||||
|
||||
Hmmm.. 14-15 år siden det utrykket der døde ut Larvith
Ta deg en tur til Drammen en sommmerdag , og du vil bli positivt overrasket Jeg kom hjem etter 16 dager på Kreta ved midnatt og savner også Kreta masse! ( var innom Drammen i 10 min. For å ta en taxi hjem , men ikke det som gjør lengselen størst ) |
|
|