|
|
|||
|
|||
Sv: Mykonos har fått eget underforum
Härligt Janne....den ön är nog lite missförstådd. Många fler än jag stannar bara i Mykonos stad och chockas över den väldigt höga prisnivån. Det blir kul om Mykonosälskare skriver om " ett annat" Mykonos.
Lissi |
|
||||
|
||||
Kul. Har aldrig varit på Mykonos,trots att den alltid legat högt på vill-åka-listan. Ön ska ju ha flera av Kykladernas vackraste stränder, sägs det.
Sen varje gång jag hör Mykonos, tänker jag på Shirley Valantine /Netwolf |
|
||||
|
||||
Såg en sån mysig bild därifrån (tyckte jag det såg ut som i alla fall) i årets fototävling kategori semester (2 p av mig ) och blev väldigt sugen att åka dit. Inte en dag för tidigt att den fick ett eget underforum !
Senast redigerad av simetra den 2014-12-12 klockan 17:22. |
|
||||
|
||||
Så bra med eget Mykonos (under)forum
- jeg reiser g j e r n e tilbake til Mykonos ( i lavsesong), og selv i Mykonos BY kan man finne tavernaer med "normale" priser |
|
||||
|
||||
Bland de bästa i hela övärlden faktiskt.
|
|
|||
|
|||
Citat:
/Alvira |
|
||||
|
||||
Citat:
Du kan i stället fråga, eller tipsa, om Kavala i underforumet för grekiska fastlandet. Det hittar du här. |
|
|||
|
|||
Både jag och min fru och även våra vuxna barn har tillbringat många sommar där har tyckt det var rätt skönt att den ön inte har legat så högt på svenskarnas ö lista så det är sällan man träffar på svenskar på ön men välkomna till greklands finaste ö
|
|
|||
|
|||
Det är en helt magisk ö! Varit där 3 gånger och skulle gärna inkludert det i årets resa, men jo, det är dyrt där. Men stränderna och fantastiska Mykonos by är ett måste.
|
|
|