|
|
|||
|
|||
Mina bilder
Syns inte längre i mina bildgåtor... det jag har gjort var att jag sorterade om dom så det blev lite ordning i mina album, men jag har inte raderat dom... så nu syns dom bara i mina album.. TYPISKT och jag som var så glad för att alla nu kunde se mina bildgåtor även när man inte är inloggad.
(ja, det är väl bara Janne som kan ge en förklaring på detta) Senast redigerad av Sunny12 den 2015-01-19 klockan 21:36. |
|
||||
|
||||
Sv: Mina bilder
Himmel och pannkaka
Alla dina bildgåtor: http://www.kalimera.nu/forums/search...archid=5155585 Du får nog klicka igenom dina bildgåtor och trycka på rapporteringsknappen och skicka med en ny länk till din bild så har Janne lite att göra en stund framöver. |
|
|||
|
|||
Citat:
MEN en förklaring vill jag gärna ha, lustigt att bilderna försvinner bara för att man organiserar om dom lite. |
|
||||
|
||||
Problemet är förmodligen att bilden får ett nytt bildnummer när du flyttar och sparar om den i ett annat album.
|
|
|||
|
|||
Ok, så kan det ju vara.. något irriterande bara..
|
|
||||
|
||||
När en bild läggs upp i ett album får den en unik url (internetadress), om bilden flyttas får den en ny unik url. Så bilderna finns kvar, men adressen stämmer tyvärr inte längre.
|
|
|||
|
|||
Citat:
men bra info för andra, så de inte gör samma tabbe som jag! |
|
|