![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Var hasar jag mig trött och sliten upp för en grymt brant backe?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Skiathos.
Jag såg ialla fall sån ut när jag gick uppför backen till vårt hotel(Men det var värt det-en sån utsikt vi hade). |
|
||||
|
||||
![]()
Jag gissar Kefalonia.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gissar på Nisyros
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh så vackert!!! Måste vara på våren? Har inte en aning, så jag gissar vilt på Skopelos?
|
|
||||
|
||||
![]()
Får Kretakänsla
![]() ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
PARGA
|
|
||||
|
||||
![]()
Halkidikí ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Thassos?
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Jag minns en gammal anekdot från Kalimeraforumets ungdom. Lika gammal anekdot som när du, Janne var läkare på Korfu.
Ni kom till Schinoussa och började vandra upp mot chora eftersom det inte fanns några rumsraggare i hamnen. Värmen var förödande och ryggan tung. Jag tror ni börja vända åter till hamnen, men det löste sig till slut då en liten lastbil kom och hjälpte er ur dilemmat. Så jag gissar på Schinoussa, men ett aber är att det nog inte fanns Kalimeratröjor på den tiden, framför allt inte den blå. Kanske den gula. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Inte rätt.
Inte rätt. Inte rätt. Inte rätt. Inte rätt. Inte rätt. Inte rätt. Citat:
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nämen haha, jag som bara chansade på en ö!
Det var magkänslan som viskade där. Där ser man, man ska lyssna på lilla maggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Janne, kan du berette hvor det er? Er det op fra Glistiri? Eller fra Agios Konstantinos. Eller noget andet sted?
/Mette |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte den gula heller, och vi åkte en liten bil hela vägen från hamnen. Jag vann 10 000 kr för en novell jag skrev om den resan.
![]() Kan du inte sätta in den novellen här på forumet igen, Janne? Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|