|
|
|||
|
|||
Snälla! Hjälp sökes att hitta en person...
Hejsan!
Är en kvinna på 46 år som försöker hitta en människa som jag tyvärr tappat kontakten med p.g.a olika omständigheter. Undrar om någon vet hur jag kan gå till väga eller om någon som bor i Grekland skulle kunna hjälpa mig kanske... Sista adressen jag har är i Patras. Vänliga hälsningar! Ingela |
|
|||
|
|||
Sv: Snälla! Hjälp sökes att hitta en person...
Hej, har en kompis som bor i Patras. Skriv namnet på den du söker så skickar jag det vidare. Man vet aldrig...Ibland måste man ha lite tur också...
Anki |
|
|||
|
|||
Hejsan!
Så snäll du är Jag håller tummarna allt vad jag kan att turen e med mig... Jag har ett par adresser. Hans namn på grekiska: ΘΕΟΔΟPOΠYAOΣ ΓΙΟΡΓΟΣ (Theodoropoulos Giorgos) Sista adressen jag har är: Alexandroupoleos 4 Född 13e september....tror han e född 1965 eller 1966 Har bilder, men kan inte infoga dom här. Har du någon mail jag kan skicka dom till? Kan inte nog tacka dig för du svarade och ska vidarebefodra detta. Vänliga hälsningar! Ingela Bring |
|
|||
|
|||
Har förmedlat info till Giota i Patra. Nu är det bara att hålla tummarna
Jag hör av mig så fort jag hört något. Anki |
|
|||
|
|||
Tack så jättemycket!
Min mailadress är: kos_8@hotmail.com Tänkte om du får reda på något,,så är det lättare att du skriver dit och även om det behövs bilder, så kan jag skicka till dig på mail. Tack ännu en gång! Vänliga hälsningar! Ingela |
|
|