Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-04-19, 16:28
semlans avatar
semlan semlan är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Blue star ferries, sittplatser

Är det någon som kan förklara skillanden på platser i Seat in lounge 1,2,3,4,5 och även vad supereconomy är för något?
Vid tidigare resor har vi alltid valt att sitta ute på däck, medans vi denna gången funderar på att sitta inne ( sent på kvällen ). Hur jag än letar så hittar jag inte denna förklaringen.

Anna
Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 16:37
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Blue star ferries, sittplatser

Citat:
Ursprungligen postat av semlan Visa inlägg
Är det någon som kan förklara skillanden på platser i Seat in lounge 1,2,3,4,5 och även vad supereconomy är för något?
Frågan kom upp i en annan tråd för några dagar sedan, den finns här. Kanske hittar du svar där.

Supereconomy var/är (om jag minns rätt) samma som Economy men kostade mindre och fanns endast i begränsad upplaga.
Svara med citat
Gammal 2015-04-20, 07:59
semlans avatar
semlan semlan är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006

Tack Janne
Svara med citat
Gammal 2015-04-20, 14:19
våga våga är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010

Citat:
Ursprungligen postat av semlan Visa inlägg
Vid tidigare resor har vi alltid valt att sitta ute på däck, medans vi denna gången funderar på att sitta inne ( sent på kvällen ). Hur jag än letar så hittar jag inte denna förklaringen.

Anna
För den som inte orkar klicka på Jannes länk kommer här en direktlänk till Blue Stars webbplats.
http://www.bluestarferries.com/site/...9&loc=2&query=
Uppgifterna handlar om Kykladerna, men det går att klicka sig till andra ögrupper på webbplatsen i menyn under bilden. Informationen finns under Offers på Blue Stars webbplats.
Med Economy-biljetter får man sitta där det finns en ledig stol på däck, i serveringarna och i vissa korridorer. I loungerna är platserna numrerade och biljetten kostar några euro extra. Loungernas nummer fördelas så vitt jag vet så att lounge 1, 2 och ibland 3 finns på samma däck som cafeteria, Goodys restaurang, reception mm, medan 4 och 5 ligger ytterliggare en trappa upp.
Våga
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:52.