|
|
||||
|
||||
Blue star ferries, sittplatser
Är det någon som kan förklara skillanden på platser i Seat in lounge 1,2,3,4,5 och även vad supereconomy är för något?
Vid tidigare resor har vi alltid valt att sitta ute på däck, medans vi denna gången funderar på att sitta inne ( sent på kvällen ). Hur jag än letar så hittar jag inte denna förklaringen. Anna |
|
||||
|
||||
Sv: Blue star ferries, sittplatser
Citat:
Supereconomy var/är (om jag minns rätt) samma som Economy men kostade mindre och fanns endast i begränsad upplaga. |
|
||||
|
||||
Tack Janne
|
|
|||
|
|||
Citat:
http://www.bluestarferries.com/site/...9&loc=2&query= Uppgifterna handlar om Kykladerna, men det går att klicka sig till andra ögrupper på webbplatsen i menyn under bilden. Informationen finns under Offers på Blue Stars webbplats. Med Economy-biljetter får man sitta där det finns en ledig stol på däck, i serveringarna och i vissa korridorer. I loungerna är platserna numrerade och biljetten kostar några euro extra. Loungernas nummer fördelas så vitt jag vet så att lounge 1, 2 och ibland 3 finns på samma däck som cafeteria, Goodys restaurang, reception mm, medan 4 och 5 ligger ytterliggare en trappa upp. Våga |
|
|