![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja-jättefina bilder! Gick med härom dagen och kommer ha hög abstinensfaktor. Men har kommit under 100 dagar till nästa Greklandsresa, så ser det nog mer som en enda lång njutelse fram till avresa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, väldigt vackra bilder. Jag gick också med för några dar sen och njuter varje dag, det går så bra när det bara är en vecka kvar till årets första Grekland resa
![]() Maria |
|
||||
|
||||
![]()
Tack!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Idag blev en av mina bilder handplockad till dagens bild av Word Union Greece. På fyra timmar har bilden fått 1170 gillamarkeringar, och massor med gratulationer från hela världen. Och eftersom gillamarkeringar är meningen med livet nu för tiden känner jag mig glad.
![]() ![]() Denna bild, från Ermoupolis på Syros, var det som blev utvald. |
|
|||
|
|||
![]()
Men en så otroligt vacker bild, var stolt och GRATTIS...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul! Grattis!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Stort Grattis! Glädjer mig åt dina fina bilder varje dag!
|
|
||||
|
||||
![]()
Åh, GRATTIS till en fantastiskt vacker bild!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis, Janne. Det förtjänar du verkligen!!!
![]() /Wolfen |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken fantastisk syn! GRATTIS!
|
|
|||
|
|||
![]()
Åh så kul och väldigt välförtjänt!
Många grattis från mig med. |
|
||||
|
||||
![]()
Det är märkligt att en bukett blommor kan bli så populärt. Jag la ut samma bild på vår Facebooksida – KalimeraGrekland – och det inlägget slog nytt rekord i antal gillningar (över 1300), i antal delningar (över 30) och antal kommenterar (över 70).
|
|
||||
|
||||
![]()
Det är bara en så härlig bild!
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATULERER
![]() Vakrere kan det vel ikke bli? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Idag fick jag en ny utmärkelse. Denna gång för denna bild, som jag döpt till "Waiting for a friend".
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Jag såg en nästan likadan port till en grekisk kyrka i Taybeh i Palestina ! |
|
||||
|
||||
![]()
Din bild är jättefin, Janne! En sådan som sätter igång tankar och funderingar. Den berör. Så ska god konst vara, och foto är ju också konst.
|
![]() |
|
|