|
|
|||
|
|||
Electra Beach och Miramare Bay någon erfarenhet?
Electra Beach och Miramare Bay verkar ju vara Pigadias premiumhotell, är det någon som har bott här och kan säga om det kändes värt pengarna? speciellt Electra Beach kostar ju som ett svenskt hotell. Båda ser ut att vara bokningsbara genom Always (även om de inte dyker upp när man försöker boka) Jag letar just nu bästa pool-boendet i Pigadia för några nätter.
/Dan |
|
||||
|
||||
Sv: Electra Beach och Miramare Bay någon erfarenhet?
Har ikke selv bodd på noen av de 2 stedene du nevner. Men jeg har bodd rett bak Electra Beach, og synes det så litt "slitent" ut. Fristet ikke meg i det hele tatt. Miramare ligner jo på "fuglekasser" som sønnen min sa engang der nede, men i følge en kollega er det helt ok å bo der.
Ingrid |
|
||||
|
||||
Citat:
Miramare ligger alldeles för långt bort från händelsernas centrum, tycker vi. Karin lat |
|
||||
|
||||
[quote=karinafp]
Miramare ligger alldeles för långt bort från händelsernas centrum, tycker vi. /quote] Men Karin da, Miramare er jo bare et steinkast fra Electra Beach? Så lat er du vel ikke ? Ingrid |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Miramare ligger inte vid strandkanten = mycket längre bort, jag förstår vad du menar. |
|
||||
|
||||
När jag satt och rotade bland mina bilder hittade jag den här. Är det Electra Beach, någon? I så fall får du ju ett strandläge som heter duga
|
|
||||
|
||||
Japp, det är Electra Beach, minsann.... Första hotellet man kommer till om man går längs stranden från hamnen. Inte alls fel på det läget!
|
|
||||
|
||||
Tackar! Jag har bara gått vägen bakom - får nog pröva att gå hela stranden också.
|
|
|