![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Var är vi nu
![]() ![]() PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Norberg?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Karlstad?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mariestad?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Karlskoga
|
|
||||
|
||||
![]()
Hammarö?
|
|
||||
|
||||
![]() Ingen av dessa men när jag var på orten som bilden visar hade jag två person med mig en från Karlskoga och en från Hammarö. ![]() PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Säffle?
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Gissar oxå på Säffle !
|
|
||||
|
||||
![]()
Eller är det Arvika i allafall?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ingen av dessa orter men det är i Värmland.
![]() PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sundet i Sunne. Gamla barkstation. Husen där Nordea och Fryksdals Bygden huserar syns i bild. Jag har dock aldrig sett denna vinkeln...
![]() nickelena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
GRATTIS vist är det SUNNE som jag besöker förra veckan. ![]() ![]() ![]() PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tjoho! Kanske var du till och med in och fikade på konditoriet?? Isf kanske vi träffades, för där finns jag
![]() Lena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej Lena! Vi åt lunch i Sunne på ett ställe med buffé. Kommer inte ihåg namnet med det var något med grönsaker tror jag. Sunne med omgivning är en mycket vacker trakt så tack för besöket. ![]() PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej panakakis
![]() Typiskt att man inte hann med och såg gåtan innan den var löst. Det är ju lite hemmavatten även för mig. Man ser ju nästan Lena´s jobb oxå ![]() Ang matstället så tänkte jag på saffran & vitlök.... Men kör de buffé? Annars är ju Nils Holgersson buffé bra. Ligger vid Stamfrändemonumentet invid golfbanan. //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej på er!
Jomenvisst kan man nästan se mitt jobb på bilden. Ang lunchen: tänkte också på Saffran och vitlök. De kör ju en huvudrätt, en veg och en soppa uppdukat varje dag. Även Eurasia (thai o kinamat) kör buffe'... Sunne är fantastiskt vackert på sommaren, Blompatrullen som sköter kommunens blomrabatter är världsbäst! ![]() Kul att det uppskattas! Lena |
![]() |
|
|