|
|
||||
|
||||
Magkänsla!
Gokväll alla
Jag är en av dom som hittills alltid beställt charter av ren bekvämlighet, utbud från avgångsort, flygtid och resmål. Så himla skönt att nå målet på kort tid utan flygbyten och färjor..tycker jag För mig är det lite av en sport att pricka in rätt vecka till bra pris. Hittills (15år)har det gått jättebra Försöker alltid hitta nåt mindre lägenhetshotell som inte känns så turistigt och har 2-3 stjärnor. Kraven är låga: Sova bra, pentry för kaffekokning, kylskåp och närhet till havet. Thats all! Sitter som en börsmäklare när jag har hittar ett ställe och följer prisernas upp och nedgång Tyckte att NU..nu... trycker vi på knappen! 4 dagar efter var priset 800:- dyrare, och ikväll hade det ökat från 3 stjärnor till 4!! Inte nog med det.. priset var 2150:- mer! Det finns ju statistik på när det är bäst att beställa men jag har gått på min magkänsla, helt o hållet Resmålet? KRETA...igen |
|
||||
|
||||
Sv: Magkänsla!
Så härligt! Grattis! Det är en skön känsla. Jag vet. Mycket skönare än när det ibland går på andra hållet, vilket också händer ibland.
Sköt om din mage! Den är ju onekligen guld värd! Och du ..... Trevlig resa! Masse |
|
||||
|
||||
Hej hej Ha ha...där var du mitt i prick!! Har precis kurerat mig från en hemsk magkatarr ! Det påverkade ju inte bokning nu men det hägrar ju en höstresa åxå såå..jag ska sköta om min mage nu!
|
|
|||
|
|||
Grattis! Vilken tur! Önskar att jag hade din magkänsla, min fungerar bara ibland.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Stor renovering på vårt boende efter beställningen |
|
||||
|
||||
Citat:
Fast jag jagar även billiga reguljärflyg och boenden på olika sajter och hemsidor. Ibland är man helt slut, men kan ändå inte låta bli! Man bli liksom besatt! Åker både charter och reguljärt beroende på vad som blir bäst dit vi(eller mest jag)vill åka. Grattis till bokningen! Katitzi som åker till Lanzarote imorgon med charter! |
|
||||
|
||||
Katitzi, va härligt att komma iväg nu i mörka januari!!
Ha en trevlig resa och njut av den behagliga tempen på över 20 grader...i skuggan....å vad skönt det blir i solen då /Kajja |
|
|||
|
|||
Citat:
Ha det skönt på Lanzarote och till Dig Kajja! Grattis till det bra priset Själv kollar jag ALDRIG efter min bokning vad som hänt...räknar bara helt kallt med att JAG fick bäst pris! Charter brukar vara billigast om man bokar tidigt är min erfarenhet. Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Förra sommaren, mitt i juli, fick jag..hmmm..vi...tag i en väldigt prisvärd septemberresa till Zakynthos Plötsligt händer det |
|
||||
|
||||
|
|
|