|
|
||||
|
||||
Danaos Hotel. Nea chora
Hej! Danaos Hotel.
Är det någon här som varit på detta hotel så skulle jag gärna vilja ha lite synpunkter på det Tack |
|
||||
|
||||
Sv: Danaos Hotel. Nea chora
Jag har inte bott där, men jag har gått förbi många gånger och det ser mycket trevligt ut, och läget är helt suveränt. Jag skulle gärna bo där.
|
|
||||
|
||||
Jag har bott där för några år sen. Gillade mycket! Läget är väldigt fint och vi hade en härlig balkong med havsutsikt. Bara att gå över den smala gatan om man vill till stranden och ta sig ett dopp eller sola. Ok frukost, inte överdådig, men det nödvändiga fanns. Standarden är rätt så basic, men vi behövde inget speciellt, kylskåp fanns på rummet.
Sen är det härligt att det finns så många fina tavernor alldeles nära och bara en kort promenad in till Chania. Jag rekommenderar gärna och nu börjar jag och längta dit! / Anne |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Låter fint! När skall du dit?
/ Anne |
|
||||
|
||||
Bodde der noen netter i 2014. Bor der gjerne igjen. Ingen lux, men rent og fint, hyggelig betjening. Helt grei frokost som kan nytes ute ved veien og med utsikt til sjøen. flott utsikt til sjøen, fint for morgenbad, private solsenger for utleie, kort vei til gamlebyen. fint å gå langs stranden mot/til Agii Apostoli , buss til hovedbussstasjonen like ved,flere tavernaer langs sjøen mot gamlebyen...
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Härligt! Hoppas du kommenterar lite efter resan och berättar vad du tyckte om hotellet och resan överhuvudtaget.
Trevlig resa! / Anne |
|
||||
|
||||
Hej! Ja det ska jag göra! Ska fota lite med!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hej Anne! Lite sent svar men jag åker den 28 maj! H/ Kjell
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tack för svaret! Jag var i Nea chora i oktober 2014 och gick förbi varje dag men tänkte inte på det då!
|
|
||||
|
||||
Hej! Jag kan verkligen rekommendera Hotel Danaos! Rummen var bra och städningen var jättebra! Samt jätte trevlig personal! Hotellet hade egna solstolar som kostade 2.50 Euro
|
|
||||
|
||||
Härligt att du gillade Danaos. Jag längtar dit och till Nea Chora ungefär varje dag sisådär.
/ Anne |
|
||||
|
||||
Låter som att vi ska bo där någon gång!
|
|
|