|
|
||||
|
||||
Oj, det h'r var slitsamt...
Har varit utan dator mer eller mindre sen Atenresan. Nu st[r en begagnad desktop och sm[susar och den stora bildsk'rmen har ersatt den lilla laptopens dito.
Men 'n har jag inte vant mig. Var 'r de vanliga bokst'verna_ Varf;r hittar jag inte mina bookmarks_ Var 'r n[gon fjorton[ring som kan hj'lpa mig_____ T'nk, koden till kalimera kom jag faktiskt ih[g, och Swedbank d;k upp, visserligen med p[ lettiska, men 'nd[... Nu ska jag bara hitta hur man f[r ordning p[ alfabetet ocks[, sen l;ser det sig v'l med resten. GOTT NYTT {R ALLIHOPA! |
|
||||
|
||||
Sv: Oj, det h'r var slitsamt...
Kan inte låta bli att skratta men jag förstår verkligen ditt dilemma, Monika!! 😂
Jag har haft massa märkliga strul med min platta senaste veckorna: På Kalimera var jag var inloggade men endå inte (?!)😕 Mitt tangentbord ville inte skriva vissa ord...tex. Arne (?!)😠 och TV4 Play visade bara suddiga bilder (?!)😩 Jag uppdaterade och ominstallerade men samma suddiga bild visade sig. Blodtrycket pumpade och ilskan kokade så plattan och jag fick separera ett tag. Igår, efter att ha återhämtat mig, loggade jag luuungt och metodiskt in på TV4 Play igen. Där hittade jag en rubrik som varit "osynlig"..hehe..för mig: INSTÄLLNINGAR!!😨😨 Klickade: Uppspelningskvalitet-Klick...Automatiskt, låg eller hög? HÖG, tack!!!-Klick..! Ja så gick det till den dagen jag kände mig som en super-duper användare och lite nonchalant kunde säga till mannen "Jag har fixat mitt TV4 Play nu"😆😆 /Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
Hoppas att du får ordning på tangentbordet! |
|
|||
|
|||
Det är nog fler än Janne, som har saknat dig! Gott Nytt År vid tangentbordet!
/ Jannis |
|
||||
|
||||
Gott nytt {r sj'lv, Monica!
|
|
|||
|
|||