![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Aldrig har det gått så smidigt på Arlanda som denna morgon. För första gången scannade jag in resväskan själv- som när vi handlar på Ica/Coop. Och inte behövde jag oroa mig för vikten. Min väska som alltid väger 20 kilo, vägde denna morgon 15 kilo!
![]() ![]() Nu väntar vi bara på att få gå ombord på planet som ska ta oss (mig och dottern) ner till Kreta/Chania. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gott när allt flyter på.
Ha en underbar resa! // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en härlig resa!
Skriv gärna från underbara Kreta! / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh, vad härligt!
Njut av Kreta, trevlig resa! /Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Att resa iväg utan att packa ner några trosor låter vågat. Din resväska låter som en trollerilåda där det du packat ner ena dagen mystiskt gått upp i tomma intet dagen efter.
Trevlig resa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en härlig vecka på Kreta Sjöborren!
Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla hälsningar! Och MickeKöping, det handlar inte om trolleri utan om karaktär.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte inloggad, inte behörig, meddelandet jag skrivit är för kort, ska vara minst två tecken ...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter som att någon kommer att bli varse att det är en sjöborre man har trampat på. Hoppas att du är envis och försöker igen!
Sen håller jag inte med om att du är dålig på att skriva reseberättelser. Jag tycker tvärt om att du skriver väldigt bra. Men du får däremot gärna göra det lite oftare om du har möjlighet. Masse |
![]() |
|
|