|
|
||||
|
||||
Test
Hur är det flickor. Har ni vågat er och prova förra årets shorts ännu
Jag tog mod till mig häromkvällen och tack och lov dom gick och knäppa fortfarande Lika spännande varje år Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Test
Jodå, det går nog. Fast inte är det shortsväder här ännu! Grått och regn hela dagen!
|
|
||||
|
||||
Jodå! Gick alldeles utmärkt förra veckan på Kreta! Dessutom så visade vågen -2 kg, när jag kom hem efter en vecka...den kretensiska kosten måste vara rena GI-dieten...hade nämligen inte snålat med maten, precis!
Ivi |
|
|||
|
|||
Jag använder aldrig shorts... förrän i år! Har anammat trenden cityshorts och har använt shorts hela vintern, med stövlar och heltäckande strumpbyxor. I Grekland blir det dock klänningar för hela slanten! Ska förresten till Rhodos en snabbsväng om två veckor. Herr Grek bjuder på resan, jo jag tackar!
|
|
||||
|
||||
Saknaden blev för stor för herr Grek
Riitta |
|
|||
|
|||
Citat:
Man har ju gått runt extra länge i vinterkläder i år ? Eller ????? såja..............Nu är shortsen besiktigae, provade och - Fan också - jag måste ha BÄLTE ! Vad HADE JAG ÄTIT den sena kväll i september när jag köpte dom på KRETA !!!???????????????????? |
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
||||
|
||||
Nej,det är ingen bra dag idag Du får vänta lite med det
Riitta |
|
||||
|
||||
Jag väntar också ca två veckor.... tills jag avslutat min kickstartsdiet
Stina med ca 1,5 timme kvar till lunch |
|
||||
|
||||
Jodå, även om jag knäppte dem så trillade de av....
Så det blev till att handla nya. Två par för hundra spänn . Fjolårets modell man vad gör det, nått modelejon är man ju inte. Nu är det bara 38 dagar kvar tills jag får använda dem på riktigt också! Mia |
|
|||
|
|||
Förra året var det en jeanskjol som var problemet här,den fick inte följa med,provade den i helgen och den 25 maj får den vara med i bagaget,jippie
|
|
||||
|
||||
Vågen står på +4 kg Nybliven sambo + shorts = dålig kombination. Men jag SKA komma i shortsen! Får äta lite nyttigare bara och hålla mig borta från godsaker och tv-kvällar...
Veronica - 30 dagar kvar |
|
|||
|
|||
Citat:
Jo - när de är singlar tittar de efter vad som finns i kylskåpet och går sedan till sängen. När de gifter sig tittar de på vad som ligger i sängen och går sedan till kylskåpet... //Åke |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Är inte detta ämne kvinnors eviga problem, vikt, dieter mm
Nä ät gott och motionera så mår vi bra!! Camilla evig pessimist! |
|
||||
|
||||
Citat:
malin |
|
|||
|
|||
Citat:
..det gör de inte alls! De ser vad som ligger i sängen och sen stannar de också där! Därför går de ner! Lissi - nygift....och kan ha samma kläder som förra sommaren |
|
|||
|
|||
Lissi, det går över
|
|
||||
|
||||
Ojdå,nu fick jag ju göra testet igen,när jag läste det här ett år gamla inlägget Det gick bra den här gången också Har gått ner ca 4 kg sedan förra sommaren,så nu klämmer dom inte ens
Riitta |
|
|||
|
|||
Jag kör med empireskurna klänningar i år! Man kan äta precis hur mycket grekmat som helst utan att kläderna skär in någonstans. Inget för herrar, dock.
|
|
|