|
|
|||
|
|||
Fotbolls WM, vinnare, Sverige, flipp o flopp
Många på forumet verkar gilla Fotboll. I morgon börjar WM
Skall vi ha lite gissningar? 1. Vem vinner? 2. Hur går det för Sverige? 3. Vilka blir största överraskningen? 4. Vilka blir störta besvikelsen? Jag tror följande : 1. Tyskland 2. Utslagna i åttondel , kommer 2a i gruppen 3. Belgien tror jag går långt 4. Argentina |
|
||||
|
||||
Sv: Fotbolls WM, vinnare, Sverige, flipp o flopp
Intressant,
1. Håller med om att Tyskland vinner. 2. Tyvärr 3a i gruppen. 3. England. 4. Polen. Hoppas verkligen att Sverige går vidare, Men tror Mexico blir för svåra. /Mange |
|
||||
|
||||
Eftersom jag inte är så insatt i ämnet (nu gäller det ju inte Mello) och inte många har svarat på inlägget så gissar på att de gubbar som får flest bollar i mål vinner!
/Kajja |
|
||||
|
||||
Precis min tanke också, Kajja! Men här i Grekland kan man i brist på intresse för sparkandet roa sig med att kolla åskådarna på de många kaféer som lockar med storbildsTV.
|
|
||||
|
||||
1. Tyskland vinner såklart
2. Går till åttondelsfinal 3. Uruguay 4. England Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win. (Gary Lineker) |
|
||||
|
||||
Citat:
Alla mina tips var katastrofala, Tyskland blir inte världsmästare utan hamnar som största besvikelse. England tippade jag som flopp men gjort det hittills riktigt bra. Polen som jag trodde på i en ganska svag grupp står på noll poäng... Så vill ni ha fotbollstips så ska ni fråga mig men gör tvärtemot, Så enkelt är det..! Troligt motstånd bör bli, Nä säger inte det jag tror för då blir det ett svårare motstånd 😃 Kör hårt Sverige! |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Disse76;409600]Härligt att Sverige gör en sån grymt bra match!!!
Så vill ni ha fotbollstips så ska ni fråga mig men gör tvärtemot, Så enkelt är det..! |
|
|||
|
|||
Hade man fel på Tyskland som segrare och Tyskland som flopp!
Kör en ny gissning på fredag om 8 delar :-) |
|
||||
|
||||
Yesss! Sverige gick vidare... Det kan inte bli bättre än så här...!!!!
Men det kunde det ju..... som extra krydda så åkte Tyskland ut!!! //Conny |
|
||||
|
||||
Jag är ännu i chock!
|
|
||||
|
||||
Jag gillar fotboll men kan inte titta för jag är bollenallergiker.
Skojar bara. 1. Tyskland. 2. Utslagna i åttondelen. 3. Danmark. 4. Ryssland. |
|
|||
|
|||
1. Tyskland
2. Trea i gruppen 3. Uruguay 4. Spanien |
|
||||
|
||||
1 Frankrike
2 Ut i åttondelen 3 England 4 Spanien (tyvärr ) Masse |
|
||||
|
||||
1. Belgien (dax för en ny nation nu)
2. 8-del 3. Polen 4. Spanien (sparka förbundskaptenen FÖRE 1:a matchen i VM är inget bra tecken!) |
|
|||
|
|||
1. Frankrike
2. Ut i gruppspel 3. Mexiko 4. Brasilien Hoppas jag har fel på punkt 2. |
|
||||
|
||||
Citat:
Hoppades att jag skulle ha fel i mitt Flopp-tips (4). Håller både tummar och hjärta för Spanien. Men resultatet efter första halvlek mot Portugal pekar inte mot det. Spanien hade mycket av spelet men lite mindre av målproduktion. Tycker att de förtjänade något bättre! Nu fortsätter jag att krama tummarna blå för Spanien och hoppas att de kan vända det här. Hoppas att deras fina spel kan skapa positivt resultat. Masse |
|
||||
|
||||
3 - 2 till Spanien! Hoppet stiger för att jag ska ha fel! Viva Espana!!!!!
Masse |
|
||||
|
||||
Spaniens spel var definitivt en glad överraskning. De hade förtjänat mera än 3-3!
Masse |
|
||||
|
||||
Vilken match! Det var rena VM-finalen. C Ronaldo är ju lätt en av världens främsta genom tiderna!
|
|
||||
|
||||
Jag har alltid sagt att Messi är den bästa genom tiderna, men efter de senaste matcherna har jag ändrat mig. Ronaldo är bäst. Messi är ju tämligen kass i landslaget, men det är inte Ronaldo.
|
|
|