|
|
||||
|
||||
Thessaloniki väntar
Imorgon bitti bär det av hem till byn igen och utöver packning och andra bestyr har kvällen innefattat även hårdträning i dansen kalamatiano där jag fortfarande fattas ett steg . Får väl be svågerdottern om support under veckan så att jag är fullärd inför bröllopet vi är bjudna på nästkommande helg
//Zanét |
|
||||
|
||||
Sv: Thessaloniki väntar
Så härligt det låter!
Ha det superbra - och träna flitigt på stegen under veckan! Sedan vill vi ha bildbevis från bröllopet på om du klarade det eller ej |
|
||||
|
||||
Citat:
Godnatt och på återseende //Zanét |
|
||||
|
||||
Låter trevligt, ha en bra resa! Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
Hej Zanet!
Härligt, det är sommar snart och Grekland väntar!! Jag ska flyga från Athen till Kavala 2.6. Tillbaka kommer jag nog med bus från Kavala till Saloniki och därifrån tar jag tåget till Athen, tror jag. Fast det har inträffat dessa tågolyckor, ville jag gärna fara med tåg. Hela dagen att resa i hettan, det ska bli tungt, men jag måste vara på kvällen i Athen. MEN, kanske NÄSTA sommar ska jag besöka Nea Apollonia, hoppas jag åtminstone. Kul semester och sköna dagar för dig önskar Eija PS. Kalamatianos är en härlig dans. Jag fick dansa den med grekiska gäster på hotellet. Det var min sista kväll i Potos i somras och det gick...!! fast jag hade glömt alla steg men kokkino krassi hjälpte mycket! Senast redigerad av eija den 2006-05-10 klockan 10:42. |
|
|