![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() God Jul kära Kalimerianer! |
|
||||
|
||||
![]()
Tack detsamma o
Tack för en underbar sida! 🎄🎄🎄🎄🎄 |
|
||||
|
||||
![]()
Och en synnerligen god jul från mig med!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tror mitt God Jul hamnade i fel tråd
![]() ![]() / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
God Jul alla på kalimera!
önskar Pia |
|
||||
|
||||
![]()
En riktigt god jul önskar jag alla även dem vi inte längre kvar har.
Var rädda om varandra och ta hand om er. Man äger inte någon i everhet tyvärr. |
|
||||
|
||||
![]() / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
God Jul Birgitta!
Önskar Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Desamma önskar jag er! Vill också tacka för en fantastisk sida!!! 😍 🎄 🎅
MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ses, hörni!
|
|
||||
|
||||
![]()
Trots att jag bara träffat ett fåtal av er IRL så känns det som att jag har så många vänner som jag känner här på Kalimera. Önskar er alla en riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År. Hoppas att vi alla hjälps åt att även under 2019 berika och roa varann här på Kalimera.
Masse |
|
|||
|
|||
![]()
God Jul önskar även jag (som har återvänt till kylan och snön från värmen på Gran Canaria).
TACK för att ni finns, det ger så mycket glädje att kolla in Kalimera! ![]() Lena ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
God Jul från ett snöigt Skåne! 🎅😊
|
|
|||
|
|||
![]()
God jul till alla Kalimeraner!🎅🎄
|
|
|||
|
|||
![]()
En riktigt mysig jul önskar vi Er alla. Phia o Tony 🎅🤶
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
God Jul och Gott Nytt år alla!
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så var vi då framme vid årets sista dag. Det känns bra för nu är jag trött på alla helger och jag längtar efter vardagen igen.
![]() Gott Nytt Greklandsår kära Kalimerianer! Jag har aldrig firat nyår i Grekland, men jag har sett en del fyrverkerier, mestadels under påsken. Det häftigaste fyrverkeri jag har sett var när de firade vulkanens dag på Santorini. Missa inte det om ni är på Santorini den tiden på året. Bilden ovan är från vulkanens dag. Läs mer om denna dag här. |
|
||||
|
||||
![]()
Gott Nytt År från mig också!
![]() Håller med om att det har varit för mycket helger. Och så försöker man jobba alltid lite emellan. Helt galet och inte alls produktivt. ![]() Ha ett fint nytt år alla med förhoppningsvis härliga resor till Grekland! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett riktigt Gott Nytt Greklandsår önskar jag alla här på forumet!
Ulla |
![]() |
|
|