|
|
||||
|
||||
Knakar i fogarna?
--EXTRE--EXTRA--EXTRA!!!
Prins Harrys äktenskap knakar i fogarna! Nu rapporteras det att han har planer på att besöka Mount Athos. Han har väl tröttnat på Meghan, som inte låter honom göra grabbiga saker. Tidigare har det ju rapporterats om att hon inte tyckte om Prins Harrys "Man Cave", där han kunde sitta med grabbarna och spela XBox. Hon gjorde om det till en barnkammare, gubevars. Nä, jag tror nog att Harry kommer hänga med grabbarna i Mount Athos ett tag framöver... /Netwolf - som oxå vill ha en ManCave |
|
||||
|
||||
Sv: Knakar i fogarna?
Min make har en Mancave på undervåningen: LP-skivor, Darttavla o Whiskeysamling. Den funkar jättebra för mina väninnor åxå. Har Yatzy, Othello, rött/ vitt vin, Barry Manilows LP och The best of '70!! Det gäller att ge varann utrymme Känner mig lyckligare än en viss prinsessa
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Vad härligt det låter, Kajja. Själv har jag min verkstad och friggeboden, men det är ju mer just verkstäder. Ett ställe med pingisbord, biljard etc hade varit kul det med
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
😃 ! Hon vet inget..Bara 81 år så bäst att fånga henne innan dom drar till Cypern igen me pappa 82 bast ! / Kajja Senast redigerad av Kajja den 2019-02-28 klockan 00:14. |
|
||||
|
||||
Citat:
Är det julklappsbiljarden som invigs hos Byrådirektörn? /Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Snickebo'n och garaget är ju åxå makens ögonstenar. Han har många järn i elden, gubben min...och jag bara googlar resmål..haha / Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
|