|
|
||||
|
||||
Plötsligt händer det!!
Vill bara dela med mig av vår lördagsglädje!
Vi hade 6+ett tilläggsnr. på Lotto ikväll! 21tusen direkt in på resekontot Det kommer "barna" att få glädje av när reser ihop i juni. Nu vet man hur det känns att vinna. Gör det gärna igen / Kajja |
|
||||
|
||||
Sv: Plötsligt händer det!!
Grattis !!
Kul.Helt rätt att sätta in vinstpengar på ett resekonto. Mitt eget vinstkonto består sedan,som det känns,efter en lång tid av en Trissvinst på 30 kr. !! Grekland känns avlägset.. 🍽 🏝 - |
|
||||
|
||||
Grattis!!!
|
|
||||
|
||||
Grattis! Jag tillhör dem som "aldrig vinner något".
/ Anne |
|
|||
|
|||
Grattis!
Jättekul! Lena (som givetvis också drömmer om Vinsten) |
|
|||
|
|||
Lotto 2, 31 st med 6 rätt + tillägg gav 21 271 kr. GRATTIS! Synd bara att det inte blev 7 rätt. Håller tummarna.
Jag följer 2 rader (kombination av födelsedagar i familjen) i ungefär 40 år. En gång blev det 6 rätt och gav ett par tusen kronor. Två gånger 5 rätt, några hundringar, och ett antal gånger med 4 rätt gav några tior varje gång. Det är allt. Så, jag går kraftigt back om man räknar alla år, men jag kommer att fortsätta, två rader onsdagar och lördagar, 22 kr varje omgång (med joker). Satsar på drömvinst |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack alla för gratulationer. Lyckoruset känns fortfarande / Kajja |
|
|||
|
|||
Grattis 🥂
|
|
||||
|
||||
Så HERLIG🎉
GRATULERER, Kajja🍀 |
|
||||
|
||||
GRATTIS
|
|
|||
|
|||
Härligt !!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Så gött! Grattis!
// KR |
|
|||
|
|||
Härliga pengar som ni vann, grattis !
Jag var ETT mål från att få 13 rätt på Stryktipset för ett tag sedan. Men hade det gått in så hade det blivit betydligt mindre pengar att vinna då många flera också hade vunnit i det fallet. Sedan har jag haft 10 rätt, 11 lite då och då och lagt de pengarna på nya omgångar så hoppet finns ännu kvar. Men fel lag gör fel antal mål hela tiden så det är surt. / Hasse |
|
||||
|
||||
Stort ,stort grattis Kajja!
Jag kämpar på med mina stryktipsrader från 1950-talet. En vacker dag kanske det händer något för mig också. |
|
|||
|
|||
WOW! Började du lämna in stryktipskuponger redan på 50-talet?
|
|
||||
|
||||
Inte jag, men min morfar gjorde, som sedan min mamma ärvde och som sedan jag har ärvt.
|
|
|||
|
|||
Grattis Kajja,vikken fullträff!
Jag har också ärvt en tipskupong som min pappa och farfar började med 1955,dom vann lite då och då,inga jättesummor så nu väntar jag på🎅🏻och🤑 Pia |
|
||||
|
||||
Citat:
Mitt stryktips har lämnats in varje vecka i typ 65 år, och fortfarande bara småvinster. Lovar att höra av mig när storkovan ramlar in. |
|
|||
|
|||
Jag ärvde min kupong 2015,har fått ihop en tusenlapp hittills
men som du skriver trägen vinner.... Det gjorde det idag,har dragit upp tre rejäla rödingar och imorrn drar jag upp fler😎...kanske! |
|
|