|
|
||||
|
||||
24 stränder på Samos
Länken på dagens startsida fick mig att än en gång med förvåning notera att det finns mycket kvar som jag vill uppleva på Samos. Trots att både jag och Birgit är strandälskare och har bott en vecka + transfervistelse på Samos så visste jag inte att ön har så många jättefina stränder som bilderna visar.
Dålig koll av mig! Dags att sätta upp Samos på den där hopplöst långa listan över öar som jag vill tillbaka till. En lista som bara blir längre och längre. Masse |
|
|||
|
|||
Sv: 24 stränder på Samos
Ja,heja på👍
Pia som bara varit på tre än |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kerveli
Psili Ammos borta vid Votsalakia Mykali Gaggou beach Det vart ju fyra Pia |
|
||||
|
||||
Citat:
Senast redigerad av Kalimera den 2020-01-20 klockan 09:48. |
|
|||
|
|||
Åh hjälp,men jag får börja å bocka av dom i maj😀
|
|
||||
|
||||
Tror det är fyra för mig med. Ändå har jag besökt Samos vid 3-4 tillfällen. Jag får nog börja bocka av jag med
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Samos är en av mina favoriter som jag gärna återvänder till, räknade att vi besökt 10 stränder plus någon till, som inte var med på listan. Har besökt ön vid 4 tillfällen
Pian |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Papa Beach Samos har vi bara varit på en gång..undrar varför? Hade det ju underbart där!! Jag var tvungen att läsa mina inlägg om Samos för att få ihop antalet stränder vi besökte under veckan september-17. Tog oss fram med både vespa, bil och båt. Blev lite överraskad när antalet blev 9...minst!! Papa Beach är den som gjorde mest intryck på mig för den var lite annorlunda. Vi stannade där flera timmar o njöt / Kajja |
|
||||
|
||||
HTML-kod:
Livadaki, Megalo Seitani och Mikro Seitani är inte med på listan, kan det vara någon av dem? |
|
||||
|
||||
Det blev lite konstigt, skulle ju lagt till ett citat, var ett tag sen sist så nu vart det glömt.
Pia |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Gillar också Papas, men kanske inte för stranden skull utan för tavernas skull, där det är så himla trevligt att bara sitta och vara.
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|