|
|
||||
|
||||
HURRA!!
GRATTIS KALIMERA 9 ÅR!!
Tack Janne för världens bästa Greklands-site! |
|
||||
|
||||
Sv: HURRA!!
Ja tänk vad Kalimera har utvecklats under de här åren! Bättre och bättre och större och större! Men med samma hjärta och samma själ; längtan till Landet som fångat oss för evigt!
Fortsätt så här Janne så länge Grekland finns !!! |
|
|||
|
|||
GRATTIS Kalimera och ALLA som gör detta till vad det är !!
Resan fram till idag har varit spännande, rolig och lärorik - hoppas den fortsätter vara det så länge vi och Janne & Co. orkar. Hasse |
|
||||
|
||||
Ett stort tack för att Du har gjort Kalimera, Janne. Trots att Du haft motgångar med Kalimera har Du fortsatt ändå.
ETT STORT HJÄRTLIGT TACK FÖR DE GÅNGNA ÅREN OCH MÅ DE FORTSÄTTA LÄNGE TILL Hälsningar Christer |
|
|||
|
|||
Grattis från mig också ,Kalimera gör mig glad varje dag!
|
|
||||
|
||||
Oj är det så länge sen. Hittade faktiskt häromdagen när jag städade lite extra på jobbet en utskrift från 1998. Har för mig att vi läsare under de första åren skickade vykort till Janne i pappersform och berättade om våra resor. Minns jag fel eller?
Eva |
|
||||
|
||||
Grattis KALIMERA på födelsedagen
Stort tack Janne för att Kalimera finns. Det är Kalimera som väckt min nyfikenhet på Grekland. När jag fick ny egen dator för några år sedan var det självklart att jag skulle ha Kalimeras hemsida som min hemsida! Ser fram emot kommande år ... Grattiskram från Chris |
|
||||
|
||||
Grattis på 9 årsdagen Kalmiera... (Och Janne & Co.)
Nicke.. |
|
||||
|
||||
HIPP HIPP HURRA,
FÖR KALIMERA SOM FYLLER NIO ÅR IDAG! Moster |
|
|||
|
|||
Gratulerar!
Keep up the good work Janne & co! Å alla som skriver såklart /Maria |
|
||||
|
||||
HURRA för Kalimera
Livet skulle ha varit utan många fina upplevelser om inte kalimera hade funnits Alla vänner man har fått och Atenresorna som aldrig skulle ha blivit av,men nu har det gjort det Riitta |
|
||||
|
||||
χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σας! Grattis till de nio åren och tack för det arbete du lägger ned på Kalimera!
MVH Yeasou |
|
||||
|
||||
GRATULERER SÅ MYE FRA MEG OGSÅ!!
Astri |
|
||||
|
||||
Grattis Kalimera!
Tack Janne för att Kalimera finns, det är verkligen en superbra sida. Jag tycker det är väldigt roligt att folk från olika städer, i olika åldrar, med olika bakgrund och intressen kan samlas och prata om en sak som vi alla brinner för så mycket. Och så är det ett väldigt bra ställe att få tips på, och så kan man drömma på sidan..... i timtal |
|
||||
|
||||
Grattis från Skåne oxå
Stinab |
|
||||
|
||||
Grattis Kalimera! Och tack till Janne för den bästa sidan ...
Malin |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Grattis Kalimera till de nio åren!
Är det verkligen 8 år sedan jag upptäckte Kalimera?! Tiden går fort när man har roligt!! Tack Janne och alla ni andra som förgyller min tillvaro! Vad skulle jag göra utan era tips, roliga, underfundiga och härliga berättelser och resebrev, all information om olika öar som jag blir sugen på att besöka, tävlingar, knep och knåp, vykort och de vackra "skrivbordsbilderna"? Ser framtiden an med stor glädje över en fantastisk hemsida! Eva |
|
||||
|
||||
Ja, hurra för internets bästa sida
Den enorma längtan till Grekland har fått en motståndare:KALIMERA!!! Nu är jag visserligen ny här, men sidan har hjälpt mig och familjen att känna att nedräkningen går snabbare än tidigare år då vi inte visste att Kalimera fanns Nu klarar man sig inte utan denna oerhört bra sida så ett jättestort tack från oss till Janne och alla som utvecklar sidan i det minst sagt livliga forumet m.m Martinifk |
|
|||
|
|||
GRATTIS!! Jag är också ny här..men vet, tack vare alla trevliga inlägg..mycket mer om Grekland, och hur min nästa resa ska bli så bra som möjligt!!
|
|
|