|
|
|||
|
|||
Fotbolls Allsvenskan 2022
På lördag är det avspark för allsvenskan 2022
Själv får jag inviga mitt säsongkort på måndag Vilka blir plats 1-3? Vem får kvala? Vilka två åker ur? Jag tror på repris 1. Malmö 2 Aik 3. Djurgården kval: Degerfors Ut: Värnamo och Gif Sundsvall |
|
||||
|
||||
Sv: Fotbolls Allsvenskan 2022
Jag tror
1. Blåvitt såklart 2. IFFIFF (MFF) 3. Ellos (Boråsarna ) Kval: Listerlandets stolthet Mjällby UT: Boisarna från Varberg och Uppsalagrabbarna i Sirius /Netwolf |
|
||||
|
||||
Hej Carle,
Nu när Sportklubben får spela i divisionen under så får mitt tips bli som följer: 1. DIF 2. AIK 3. MFF Kval: GIF Sundsvall UT: Helsingborg och Värnamo //Conny |
|
|||
|
|||
1. MFF
2. AIK 3. Eleganterna (Elfsborg) Kval: Bananerna/Gråvitt (IFK Göteborg) Ut: Degerfors, Värnamo |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Conny!
Tippas gärna superettan i samma tråd! |
|
|||
|
|||
O Bajen vinner Svenska cupen i år igen!
/Ulla |
|
||||
|
||||
Hej Carle, Ok. Här kommer tipset gällande superettan 1.Sportklubben från Örebro 2.Halmstad 3.BP Kval: Västerås Ut: Dalkurd och Utsikten Hur tror du att det slutar? //Conny |
|
||||
|
||||
Här tippas det med hjärtat:
1) Elfsborg (Di gula Giganterna) 2) MFF ( Barnbarnens favoritlag) 3) HIF ( De hör hemma i allsvenskan) Här tippas det realistiskt: Kval: GIF Sundsvall ( där brukar de hamna) Ut: Varberg, Värnamo ( det är svårt att etablera sig i högsta serien) Tobbe |
|
||||
|
||||
Citat:
Så här kommer det att se ut: Malmö Hammarby IF Elfsborg (di Gule Eleganterna) Kval: Sundsvall Ut: Degerfors, Värnamo /Lars |
|
||||
|
||||
1. MFF
2. Hammarby 3. Djurgården |
|
|||
|
|||
Önsketänkande, men man vet aldrig
Etta: IFK Norrköping Tvåa: IF Elfsborg Trea: Hammarby Kval: Degerfors IF Ut: IFK Värnamo och Varberg BOIS |
|
|||
|
|||
Hej Conny
Tvungen läsa på lite Som Djurgårdare lockar nästa högsta serien i hockey mer.. 1. Halmstad 2 Örebro 3 nåt på Ö...Öster ut Dalkurd Utsikten Skövde |
|
||||
|
||||
Årets allsvenska visade sig vara svårtippad.
1. Häcken 2. Djurgården 3. Hammarby Kval: Varberg Ut: Helsingborg och Sundsvall |
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Jag tror inte att de som bor på Hisingen håller med dig.
|
|
||||
|
||||
Jorå, klart dom gör. Som vi brukar säga i Göteborg. Om man ska räknas som en äkta göteborgare, så ska man vara född i Majorna - eller någon annan stans
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Då är jag också göteborgare.
|
|
|