|
|
||||
|
||||
Mesar - frågor på det?
En gång i Grekland, var jag med om en mycket märklig sak. Jag och en amerikansk kompis gick på en populär strand i Grekland, där vi kryssade bland de solbadande, när jag plötsligt fick se en något ovanligt. I sanden mellan handdukarna satt två talgoxar.
Jag ryckte tag i min amerikanske kompis arm och halvskrek - "Look at those Great Tits!". Folk började plötsligt blänga på oss och det blev en himla dålig stämning. Märkligt. Har folk aldrig sett en talgoxe förr? /Netwolf |
|
|||
|
|||
Sv: Mesar - frågor på det?
😂😂🙃
|
|
||||
|
||||
Den krabaten har en svart rand på bröstet samt gula fält.. Fast ibland är det bra att vara lite mer diskret! / Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
//Conny |
|
||||
|
||||
Märkligt att folk blängde! Du visade ju bara naturintresse. Men det var väl det som irriterade dem. Masse |
|
||||
|
||||
))
|
|
|||
|
|||
Du kan du, Netwolf Lite intressant det där med dubbla betydelser av ord, framför allt när man lär sig ett nytt språk. Ung, dum och grön fick jag "lära" mig att "beställa" vin på italienska men det visade sig att det var en förfärlig förolämpning...... (Minnet har dragit en "slöja" över orden, som tur är) Enda gången i mitt liv jag blivit utslängd från en bar..... Hittills i alla fall....... Catlady Senast redigerad av Catlady den 2023-12-10 klockan 01:36. |
|
|