|
|
||||
|
||||
Ingen charter till Kefalonia 2025
År 2025 byter Airtours namn till Sunweb efter att ha blivit uppköpta. Tyvärr innebär det att det inte längre går charter till Kefalonia. I och med det finns det inget svenskt resebolag som flyger till Kefalonia.
|
|
|||
|
|||
Sv: Ingen charter till Kefalonia 2025
SKANDAL !!!
Hur kan de helt utelämna den härliga ön????? Catlady, besviken....... |
|
||||
|
||||
Resorna från Landvetter till Kefalonia tog Airtours bort för några år sen. Därför kom vi inte iväg. Nu när de har skippat även avgångarna från Arlanda så kommer ju fina Kefalonia försvinna från radarn
Här har ju "nya" Sunweb världens chans att som ensam aktör presentera ett "hett resmål"..om det nu vore så enkelt.. / Kajja |
|
||||
|
||||
Det är riktigt trist. En sådan vacker och fin ö.....
Airtours funkade ju iaf när vi reste med dem. Undantagen var ju när SAS ändrade och höll på. 2 gånger under de senare åren har jag fått boka om pga dem. Airtours verkade att sitta helt i knäna på deras inhyrda flygbolag. Jag är heligt trött på SAS och skall försöka att undvika dem framöver. Sunweb innebär ju förändringar som ligger i paritet med hur deras egen struktur såg ut innan. Om vi tar ett enda exempel. Samos. Alla hotell i utbudet från 2023 hos Airtours, var i princip borta 2024 (Undantaget något enstaka hotell som Sunweb hade innan). Däremot så rimmade Sunwebs utbud 2024 med det som fanns 2023. Man tar bara över kunderna alltså.....Affärsmässigt så hade ju Sunweb tagit över redan i somras. Kolla Aitours hotellutbud på Samos på tripadvisor (fram till sommaren 2024). Det är en mycket stark majoritet på resenärer från Holland som har betygsatt sina upplevelser därstädes. //Conny |
|
|||
|
|||
Det sätts in fler plan från Holland under 2025 har jag läst mig till
Åkte med Airtours i höstas,flygstol,för dom var billigast och körde in i oktober. Nu blir det TUI till våren å kanske till hösten.Avvaktar lite med tanke på vad som händer österut…. Pia |
|
|