|
|
|||
|
|||
G. Ntalaras & A. Remos - Athinon Arena
Sprillans färsk är denna cd från konserten som Riitta och Karin var på i januari.
Den har precis kommit ut. Återkommer med mera info när jag fått fatt i den. /pawik |
|
||||
|
||||
Sv: G. Ntalaras & A. Remos - Athinon Arena
Är Parios med
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Vet inte riktigt vad jag skall tycka om cdn faktiskt.
Låtlistan är den här. 01 Ti Theo Pisteyeis 02 To Proaisthinia 03 Mono Pou Ksero 04 Alli Mia Fora 05 Epes Feygo 06 Sta Tragoydia Pou Sou Grafo 07 M'ena Parapoo 08 Ti Sou Kana Kai Pneis 09 Den Klaiio Pa Tora 10 Mhn Mou Lete Pa Ayton 11 Xamopelelase 12 Ságapo 13 Asymfonia Xaraktiron 14 Kanenes Den Mporei 15 Poia Nomizeis Pos Eisai 16 Ego Eimai Edo 17 Den Th Fobamai Th Soi 18 Ma Den Pnetai 19 Tora Se Felo 20 Poia Nomizeis Pos Eisai Det mesta (så gott som allt) är studiomaterial så den härliga stämning som Karin och Riitta upplevde på plats hittar jag inte här. Låtmaterialet är bra men på Dalaras och Remos är kraven höga. Tycker nog att jag hört bättre cd än denna på sistone. Gillar man D och R skall man andå köpa den för dålig är den absolut inte. /pawik |
|
||||
|
||||
Jag måste ju köpa den för att komma ihåg låtarna och få Parios ur skallen
Synd att stämningen inte kom med. Dom kunde väl spelat in den live på plats och helst då den 7/1 Riitta |
|
|||
|
|||
På de få live låtar som är med tycker jag att jag hör dig o Karin långt i bakgrunden.
/pawik |
|
||||
|
||||
Vi gjorde vårt bästa, fast Karin kunde flera låtar än jag
Nu har jag lärt mig dom flesta också Riitta |
|
|