|
|
||||
|
||||
Behöver hjälp med lite översättning....
Det vore roligt att kunna "prata" lite grekiska under den kommande Kretaresan så därför skulle jag behöva hjälp med lite översättning.
-Vilken utsökt måltid! (ständigt aktuellt) -Kalimera är en svensk hemsida för greklandsälskare (roligt att säga) -Vi var här i september 2003 senast (till hotellägare, biluthyrare t.ex) -Jag håller på Panathinaikos (vid köp av fotbollströjor) -Hej, hur mår ni? (trevligt att säga) -Vad roligt att träffas igen! (kan bli aktuellt) -Vilket underbart månsken! (annorlunda men roligt att säga) Vore väldigt tacksam för svar! Martinifk med 11 dagar kvar |
|
||||
|
||||
Sv: Behöver hjälp med lite översättning....
Citat:
Aten |
|
||||
|
||||
Vad snällt av dig Dimitris att översätta dessa meningar tack så jätte mycket
Jag hejar på Panathinaikos var det jag menade, skulle vara jätte snällt om du kunde översätta det också sen är jag nöjd Martinifk med 8 dagar kvar.... |
|
||||
|
||||
Citat:
Men..... ok, översättningen är: Eimai PAOK [som betyder "jag hejar på Panathinaikos] dimitris |
|
||||
|
||||
Citat:
Det kan jag förstå Dimitris Ett stort tack för hjälpen och hoppas nu kunna få användning av meningarna Martinifk som inte kommer kunna logga in tills på onsdag v.29 dan före dan |
|
||||
|
||||
Citat:
det heter det EIMAI GATE7 går oxå bra (som betyder jag älskar Panathinaikos) OSFP gia panda Alex Senast redigerad av Alex89 den 2006-07-11 klockan 16:45. |
|
|||
|
|||
Slemme dere er
|
|
|