|
|
|||
|
|||
4 dagar kvar!!
Hallo alla som har varit på Thassos, jag har en undran, om man hyr solstolarna vid stranden och om, vad kostar det?
Förra året i Bullgarien hyrde vi 4 stolar + 2 parasoll för 250:- för en dag!!Phu!!! Det blev bara en gång.... Är det nån som vet om uthyrning av vatten skotrar,trampbåter och dyligt finns i Golden Beatch och finns det mer allmän info om Golden så dela med er gärna. Soliga Hälsningar |
|
||||
|
||||
Sv: 4 dagar kvar!!
Hej! Ett parasoll och två solstolar kostade 5-6 E nu i juni! I Golden beach fanns all sorts vattensport! Vi åkte banana boat som kostade 10 E per person, riktigt kul var det Vi bodde i Skala potamias men var i Golden beach ett par gånger, det var helt OK! Jättefin strand! Var ska ni bo? Min syster bodde på Emerald, hon var helnöjd! Fråga gärna om du vill veta mer!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
Sv: 3 dagar kvar!!
Citat:
Vi ska bo på Ioannis i Skala Panagias,någon som har erfarenhet av hotellet? Gärna tips på mat ställen. By by Fredde ><((*> Simma Lungt <*))>< |
|
||||
|
||||
Hej. Nej, vet var hotellet ligger men har ej bott där! Det ligger ju nära stranden så det blir nog bra! Vi var och åt i Golden beach en gång men minns inte vad restaurangen hette. Ska ni äta i Skala potamias så rekommenderar jag Filippon som ligger längs med stranden (som de flesta restauranger), där var personalen jättetrevlig och maten var god och billig! Krambousa var en annan restaurang vi gillade extra mycket!
Ha det bra, hälsa Thassos /Ulrika |
|
|