|
|
|||
|
|||
Hotel pearl.
Hej allesammans. resan är bokad och klar. men Hotellet ser ganska skummt ut. nån som vet nått eller bott i hotell pearl? tacksam föör svaaaaar! =) ciao
|
|
||||
|
||||
Sv: Hotel pearl.
Var i Grekland ligger det?
|
|
|||
|
|||
Citat:
Eg vet om bare et hotell med navn Pearl, og det ligger på rhodos. Midt i staden. Eg bor der to ganger i året. Et enkelt hotell, men det er mange stamgjester der. Håper dette var til hjelp. havejan |
|
||||
|
||||
Är det Pearl på Rodos ,som du menar så kan jag oxå rekommendera det.Har känt till det sen slutet av 70 talet o det är samma ägardfamilj sen dess.De nuvarande ägarbröderna har jag sett sen de var skolpojkar.De har förstås renoverat ställe sen dess.Det ligger också mycket centralt i Rodos nya stad,om än i rätt turisttäta omgivningar.
|
|
|||
|
|||
Hej! Joda, jag har bott dar i ca 4-5 natter, dom ar jattesnalla dar och rummen ar frescha och luftiga, och gatornas vimmel hors knappt tyckte jag sa du kommer vara nojd tror jag.. bor nu i ett schaskigt rum pa elli beach.
ciao |
|
|||
|
|||
Hej!
Har aldrig själv varit där men vi var vääääldigt nära att boka det hotellet om det är hotell på Rhodos i Rhodos stad... Om det är det hotellet så används det av danska charterbolaget Tjäreborgs och svenska Always... Vi valde Naxos i stället och det är ju inget jag ångrar... |
|
|