|
|
||||
|
||||
Borde stryka, packa...
Men har fastnat här på Forumet, tittat på alla fina bilder från Grekland, som har kommit in, läst Jannes blogg och lyssnat på Arionradio. Alltså har jag LADDAT nu
I morgon jobbar jag fortfarande, men någon planering verkar det inte bli Tror att jag ska läsa högt ur grekisk mytologi, mina sjätteklassare har nog ingenting emot det, och så ska vi lyssna på lite grekisk pop för det har de inte heller någonting emot...ja, ni märker väl att jag mentalt redan är på väg...och jag är såååå lycklig! Ivi -till Arlanda i morgon eftermiddag och mot Karpathos på torsdag morgon |
|
||||
|
||||
Sv: Borde stryka, packa...
Ladda du på och ha det så jättebra på Karpathos, som vanligt
Och glöm inte köpa Kotsiras senaste Hälsa alla och ha en trevlig kalimerafest på fredag Riitta,som lyssnar på Arion också |
|
||||
|
||||
Men vad härligt, ivi! Hälsa kalimerorna som är där från mig
|
|
|||
|
|||
Här är en till som sitter och lyssnar på Arion.... Ha en trevlig resa, fast jag hörde ju som jag sade att de skulle stänga Grekland nu...
Peter |
|
|||
|
|||
Trevlig resa, Ivi! Njut och "tanka Grekland", så det räcker över vintern....
Gita |
|
||||
|
||||
Inte ska du kanna att du behover planera sa mycket.
Vi hade inte bestamt oss for vart vi skulle aka innan det meddelades att det var dags att fasta sakerhetsbaltena pa flyget ner. Da bestamde vi sa mycket att nasta anhalt skulle bli Pireus och sa skulle resten losa sej. Det loste sej och vi hamnade pa vart paradis Naxos och allt loste sej pa basta satt, sa gor det sakert for dej ocksa. Mvh Janerik |
|
||||
|
||||
Hoppas att ni får en fin resa och att du får en härlig födelsedag på måndag!
Ruby |
|
||||
|
||||
Ha en riktigt skön resa till Karpathos, Ivi!
Njut mat och musik, väder, vind och härliga havsbad! |
|
||||
|
||||
Citat:
Ivi -nästan packad och klar |
|
|