|
|
|||
|
|||
Kort.......underbart men.......Karpathos
Längtar redan tillbaka....efter en låååång väntan kom då planet som tog oss hem till Sverige efter en kanon vecka på Karpathos. Många glada skratt och framför allt en massa nya vänner!
Veckan startade med en Kalimeraträff på Pelagos och sen rullade det bara på!! En liten reseberättelse kommer när jag och själen har landat här i Svedala igen...... |
|
|||
|
|||
Sv: Kort.......underbart men.......Karpathos
Välkommen hem.
|
|
||||
|
||||
Förstår att det känns lite tomt nu Tog mig flera veckor och bli som människa igen efter Karpathosresan
Hoppas du tog fina bilder till fototävlingen Riitta |
|
|||
|
|||
Ska "bara" göra några måsten sen ska jag sätta mej framför datorn med ett glas retsina och ladda över bilderna...........sen kommer det där med att välja
Mja, det får gå på "magkänslan" Kommer på mej själv med att gå & småle åt se roliga minnena..........Och så är det lite lättare en stund... Undrar bara hur det gick för Lasse (Ivis man) & resten av resesällskapet från Luleå...... Senast redigerad av inkfish den 2006-10-01 klockan 13:32. Anledning: för långt citat |
|
||||
|
||||
Välkomna hem!!! Visst var det din man jag talade med i telefon härom dagen? ha ha ha... Så fort Vasilis träffar svenskar, ringer han mig och frågar hur vädret är här uppe, och så lämnar han över luren...
Vi ses om en månad! Karin |
|
|||
|
|||
Stämmer! Vi ser fram emot att träffas. hörs om detaljer!
Fick precis ett mail från Cia.blir lite grön de är ju kvar på "ÖN" |
|
||||
|
||||
Forstår at det tar litt tid å lande etter en tur til Karpathos. Jeg har begynt å tvile på om man egentlig i det hele tatt lander ordentlig igjen, etter at man først har besøkt den øya...
Margrethe (som alltid er LITT på Karp) |
|
||||
|
||||
Citat:
Valkommen hem! bosse |
|
|||
|
|||
Citat:
Mja, det måste väl bli "Grekkryssningen" och sen Kalimeraträffen hos Karin som blir trösten då ra` Eller tanken att det "bara" blir en väntat på sisådär 8 månader tills vi far mot Karpathos igen Ses på båten eller kanske i Centrum! |
|
||||
|
||||
Skjønner at dere har hatt det FLOTT på Karpathos, Lisbeth! VELDIG enig i at det er vanskelig å "lande" etterpå ja....
Men nå er det ikke lenge til det er min tur, heldigvis. Søndag er jeg endelig der igjen!!!!!! Ingrid - som nesten ikke kan tro at det er sant |
|
||||
|
||||
Citat:
Just nu ar vi pa vag till Pelagos, kommer att traffa Cia och Bosse dar. I morgon ska vi vidare till Sitia, Kreta. Cia ska till Rhodos och Bosse till Santorini. I Lulea var det visst nollgradigt i gar...kanns ganska sa gott att ha en vecka kvar har i varmen Ha det bra alla kalimeror dar hemma i Sverige! Vi tar en ouzo till er alla i kvall! Ivi med Marita |
|
|||
|
|||
Skönt att höra. det blev en lite tråkig avslutning att se hur Lasse o de två andra bara "lämnades" av alla.....
Hoppas att vi ses i november, värat erbjudande står kvar Ivi!! Ha en underbar fortsättning på resan!! Senast redigerad av inkfish den 2006-10-01 klockan 13:32. Anledning: för långt citat |
|
||||
|
||||
Citat:
Och JAAAAA, vi har det helt underbart. Sitia rekommenderas med det varmaste! I morgon maste vi dock ivag mot Heraklion och sa smaningom Chania. Ivi |
|
|||
|
|||
Hej !! det var kul att traeffa sa manga bade nya och gamla bekanta pa karp:Bossew och jag bodde pa garden villa samtidigt<sa vi umgicks en del>han cyklade pa duktigt<far man saega!! det aer nat tjall pa tangentbordet<men det far ga aenda>>>>>
varma haelsningar fran andreas och mikke |
|
|